
Binlerce erkek kız olmak için bekliyor mynethaber

İnsanların kendi tercihi, kendi isteği. Hiçbir şey yapılmamalı. Kız olmak isteyen olsun, erkek olmak isteyen olsun.
Bizim o insanların kararlarına, hayatlarına saygı duymamız gerekiyor.
Biz o insanların hayatları adına karar alamayız. ''Yasaklansın efendim, buna izin vermeyiz, önlem almalıyız'' Bu durum bizim üstümüze vazife değil! Bizi ilgilendirmez, bizi alakadar etmez!
Ahmet Akın doktorluğunu yapmalı. Çıkıpta ''Müdahale etmeliyiz'' demesi tamamen yersiz ve gereksiz. Onun vazifesi doktorluk. Üstüne vazife olmayan işlere karışması hiç hoş değil.
Bunlar bana pek anormal gelmiyor zaten cinsiyet değiştirmeselerde hoşlandıkları şeyler belli burada kınayanlar oluyor ama hoş değil tamamen hormonlarla ilgili bir durum bu bireyler toplumdan dışlanıyor kötü gözle bakılıyor tepkiler görüyorlar hatta bazen aileleri bile onlar dan uzak duruyor kimse bunları yaşamak istemez havalı olsun diye cinsiyet değiştirmiyorlar hormonları buna neden oluyor bu yüzden tepki verirken düşünmek lazım
Böylelerine allah beyin akıl nasip etsin ne diyim Ahmet Melih yılmaz buna örnek Çukurda ki timsah celil adam kadın oldu ya tipsiz oldu da değer mi Cinsiyet değiştirmeye insanin kendisini mahvetmeye ne güzel karizma tipi vardı yazık etti aptallık ederek Kendisine
Cinsiyet değişikliğine karşıyım
Cevap
12Cevap
Kendi tercihleri saygı duyulmalı
"Ve ben şuna eminim, yüzde 99'unda hiçbir sorun yok. Yönlendirilmiş, özendirilmiş. Ve şunu diyor çocuklar, 'cool gösteriyor'. İsimleri Ayşe, Zümra, Meryem, Asiye isimler böyle.''
" Bu çağın 5 temasından söz ediyorum. Eğlence, özgürlük, kadın hakları, hayvan hakları ve çevre sevgisi, çocuklara buradan geliyorlar. Buradan gelirken de müzik, moda, sinema ve diziyle geliyorlar. Şöyle anlatıyorlar bunlar dinde yok"
Dr Akın.
Baktılar kızlardan hayır yok bari biz kız olalımda hemcinslerimizin derdine derman olalım demişler😂😂😂
Onla ne alakası var adam top olmayı seçmiş topitop olmayı sonra onun bunun çocuklarını yoldan çıkarıp bunu topluma yaymaya odaklanmış kadını düşünür mü hiç 😀
@JapanMakineleri kadını düşünen yok zaten erkek erkeği düşünüyor
Toplar dusunmez 😀
bence herhangi bir sorun teşkil etmiyor isteyen istediği cinsiyete geçebilir kimseye hesap sormak düşmez
Ülkede bunlardan daha önemli şeyler oluyor tek derdiniz cinsiyet değiştirenler mi
Bu ülkede karı olmak lazım. Hayat onlara güzel.
Aç bacakları, kismetini bekle, erkek uğraşıp dursun, ooh ne güzel hayat 🍹
Hep öznetilik bunlar. Böyle olunca havalı zannediyorlar kendini
Cerrahpaşa çıkışlıyım karşı diilim fakat cinsiyet nesli tükenmek bu gidişle djdhdb
inanılmaz saçma yorumlar okudum. düşünsenize ne olduğunu bilmiyoraun kız mıyım? erkek miyim? hele ki türkiye de inanılmaz zorlandıklarını düşünüyorum. keyfi dalgasına yapana karşıyım ama özel durumları olana tam destek arkasındayım
Mükremin gibiler çoğalacak desene
Yasaklanmalı cinsiyet değiştirmek. Kadınlara özendikleri için kadın olmak istiyorlar.
Transeksüelliği araştırın derim özenmekle alakası yok
Tıbbi olarak hastalık. Özenip dönenler çok var.
Tıbbi olarak? Psikologlar böyle söylemiyor :)
Ayrıca hastalıksa bu insanların kendi sorunu? Sizi niye ilgilendiriyor? Saygı duymak zorundasınız yasaklanmamalı.
Ben araştırdım hastalık olduğunu öğrendim. Psikologlara göre özentiliktir öyleyse.
Nereden öğrendiysen yanlış öğrenmişsin
Bu hastalığıyla başa çıkmayı öğrenmeli ve kendi cinsiyetini kabullenmeli. Çünkü başkalarını özendiriyorlar.
Belki de sen yanlış öğrenmişsindir.
Tamamda sizi ilgilendiren ney onu soruyorum
Cinsiyet değiştirmeleri beni ilgilendirir. Çünkü toplumun ahlakını bozuyorlar. Herkes yaşadığı toplumu düşünmek zorunda.
Bir çok psikolog ile görüştüm. Bu konu hakkında lgbt bireyleri ile konuştum zamanında. Kulaktan dolma bilgiler değil hani. Ağlıyor resmen o da istemiyor içinden geliyor keşke yargılamadan önce insanları dinleseniz
Toplumu bu kadar düşünüyorsanız daha büyük problemimiz var. Tecavüz gibi
Bu tepkinin 10 katını tecavüzcülere neden veren yok? Gücünüzün yettiğine kızıyorsunuz çünkü
İşte bu bir psikolojik hastalık. Her hastalığın tedavisi olduğu gibi bunun da tedavisi var. Hasta olduğu için cinsiyet değiştirenler hasta olmayanları özendirip onların da cinsiyet değiştirmesini sağlıyor.
Pekala o zaman neden hormonları farklı trans bireylerin? Bunları da araştırdınız mı tamamen doğdukları cinsiyette değiller hormonları farklı
Tecavüzcülere tepki vermediğime dair delilin ne? Neden böyle düşünüyorsun? Kimseye gücümüz yetmiyor. Translığa karşı olmamız translığı, tecavüze karşı olmamız tecavüzü engellemiyor. Ben bu tepkinin 10 katını değil, 10 bin katını veriyorum tecavüzcülere. Bana ahlaksızları savunup ahlak öğretmeye kalkma.
Hormonlarını tedavi ettirmeleri lâzım.
Bu demek oluyor Kİ doğuştan. Hastalık değil. Ha size göre tedavi kendi organının olduğu cinsiyetin tedavisini görmeli. Peki soruyorum bu onun tercihi değil mi? Kendi göründüğü şekilde olursa normal ama karşı cinsiyeti istese anormal öyle mi
Ahlaksızları taksimden görmüşsünüz ahlaksızlıktan kastınız da bedenleri satmaları iş veren yok mecburiyetten. Selin ciğerci çok pişman olmuştu
Doğuştan gelen hastalık diye bir şey duymadın mı hiç? Evet, anormal.
İşte Türk toplumu böyle rezalet düşüncelere sahip ney desem anlamayacaksınız kafanızda kurmuşsunuz siz ney desek boş tabi Avrupa birliğine giremeyiz saygı duymak yok ki
Doğuştan gelmesi onu hasta yapmaz. Evet karşı cinsiyete geçmesi tedavidir. Konu kapanmıştır
Ben transların yaptıkları ahlaksızlıktan bahsetmiyorum translık ahlaksızlık diyorum. Bu arada transların yaptıklarını normal insanlar yapmıyor. Transların çoğu seks işçisi. Toplum artık LGBT’yi kabullendi bu yüzden iş veren olur. Dönme olduğu belli olmuyorsa kesinlikle verirler. Erkek dönmeler kadınlığı kullanarak para kazanıyor.
@SeyidPak Her şeyden etkileniyor demedim özeniyorlar dedim ama herkes özenmiyor. Herkes özense bu sayısı çok daha yüksek olurdu. Hoşlarına gidiyor ve dönmek istiyorlar. Bu kadar basit.
@okuyankim aynen öyle.
Eşcinselliği normal kabul edip 'tanrı öyle yaratmasaymış' diyen çarpık zihniyet, bilimden araştırmalardan bihaber yaşıyor. Eşcinselliği genetik olarak kanıtlamak isteyen bir profesör ve ekibi 20 yılı aşkın sürede 7 kıtada 50 ülkede çalışma yapıyorlar. Bilimsel olarak makale de yayınlanıyor, sonuç mu? Eşcinselliğe dair tek bir dna, genetik yatkınlık bulamadılar. Tamamen çevresel etmenler yüzünden huy değiştiren çocuklardan bahsediyoruz burada.
@Creppyypasta yorulmaya degmez kardes anlamayacaklar
@okuyankim haklısınız ve dedikleriniz doğru ama maalesef bunu onlara anlatabilmek mümkün değil. Sadece kendi bildiklerini doğru kabul ediyorlar farklı fikirlere açık değiller.
6 bin trans birey. Ney var bunda? Milyonlarca insanın içinde çok normal!
Bu insanlar bilerek böyle olmuyorlar. Ait oldukları bedene kavuşuyorlar. Cinsiyet değiştirmiyorlar
Ah bir dakika. Yanlış anlayıp yorumu sildim. Teşekkür ederim
Soruyu soran transfobik yüksek ihtimal.. midem bulandı umarım çocuklarınızın başına gelir o masum insanları anlarsınız. Daha da yazmam. Midem kalktı
Çocuklarının suçu yok, çocukları karıştırmayalım...
İzin versenizde vermesenizde olacak keşkede olmasa bu ne lan😅😅😅😅
Ehhh eskortlar iyi para kazanıyor diye istiyorlardır.. Bülent örnek oldu ya..
Kıyamet geliyor galiba artık
Hahaha men ☕️
😊🙂
Bayan olmak isterdim uzun bir prosedür gerekli
Haklı oğlanlar çoğaldı kadınlar da gevşek olmaya başladı
Sıraya koyacaklarına yapmasınlar yasaklanmalı
Olabilir ben de bazen erkek olmak istiyorum...
İşte sizin yüzünüzden oluyor hersey Translar asagilaniyor bu yüzden..
Özenmeyin abi
Transsanız hayhay
isteyen istediği gibi olsun kardes bize ne
Karışamaz kimse ama benim için uygun değil
Nesil bozuluyor hep sosyal medya etken
Olanlar oldu
Keyifleri bilir
Yok artik
ahir zaman
Manyak mı bunlar😃😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?