bizdeki demokratik seçim yasasını acil kaldırıp sadece cumhuriyetçi ve demokrat olarak 2 parti sistemine geçmeliler. bu partilerin hepsi bizim cebimizden besleniyor ve beslenecekler. en azından 2 parti yemiş olur cebimizi.
Muharrem ince chpden yamuğu yiyince CHP ye muhalif olmaya başladı. Ümit denen adamın da grwm kadar şansı yok egoist narsistin teki diğerini tanımıyorum.