Hafıza kaybı yaşayan kadının şok geçirmesi için akrabaları kurusıkı tabanca ile saldırı düzenledi. Siz olsaydınız ne yapardınız?


Fıkra gibi yahu :) güler misin ağlar mısın?

İstanbul'da fıkra gibi olay: Hafıza kaybı yaşayan kadın için doktoru 'şok geçirmesi lazım' dedi, akrabaları kurusıkı tabanca ile saldırı düzenledi.
Hafıza kaybı yaşayan kadının şok geçirmesi için akrabaları kurusıkı tabanca ile saldırı düzenledi. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla