Erdoğan'ın vergi arttırımı ile ilgili açıklamasını nasıl buldunuz?

Erdoğan, "Devamlı artırıyoruz. Bundan dolayı da çok rahatsızlar. Hem suluda hem sigarada artırıyoruz.

"Aç sefil geziyor ama almaktan geri durmuyor"
Fakat hayret! Yani aç sefil geziyor ama onu almaktan geri durmuyor. Rakıyı almaktan birayı almaktan geri durmuyor. Yeter ki alayım diyor." diye konuştu.

Bunlar bilinçli bir. Şekilde yapılan zam artık zam olmaktan çıkıp özel hayata müdahaleye girmez mi sizlerin görüşü nedir bu konuda?
Erdoğan'ın vergi arttırımı ile ilgili açıklamasını nasıl buldunuz?
Cevapla