Merhaba KS ailesi, iki gündür gündemde olan taekwondo hocasının kız öğrencisine maç sonrası attığı tokat olayından sonra taraflardan açıklama geldi. Sporcu kızımız" şoktaydım, hocam Allah rızası için bana tokat at dedim..."!!! Antrenör" hocam bana tokat at, kendimde değilim dedi, bende yavaşca vurdum.."
Ne dersiniz, ikna oldunuz mu? Kusura bakmasınlar da nasıl derler, "Bu duygu bana geçmedi"...
O tokat insani soktan cikaracak tipte atilan tokat degildir hirsla sinirle atilan tokattir en kizdigim sey mercimek kadar beyinleriyle insanin zekasiyla alay etmeye calisan embesillerdir
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle... İnsanı en çok kızdıran cidden bu. İnsanların aklıyla dalga geçecek kadar zeki zannediyorlar kendilerini.
Aciklamayi okuyunca bana da sacma geldi kesin kizi korkuttular dedim ama videoya tekrar tekrar bakinca oladabilir bence cunku kiz tokattan sonra hic sasirmiyo veya yuzunu tutmuyo veya ne bileyim gururu kirilmis gibi bi hali yok gayet normal esofmanini duzeltiyo.. bide neden aciklamanin dogru olabilecegine ihtimal veriyorum adam siddet yanlisi bile olsa o kadar mal degildir heralde dunya kadar insanin icinde kiza vurmaz tamam biraz sert de vuruyo ama tekvando antrenörü oldugunu da hatirlamamizda fayda var.. kesin dogrudur diyemesem de kesin yalandir da diyemiyorum ihtimal veriyorum acikcasi..
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tabiki görüşünüz değerli, ancak ben iyimser olamıyorum, yaptıkları açıklama ile, tokat olayının gelişimi ve sonuçlanması bu kadar arz talep ilişkisi olmadığını gösteriyor, adam tokatı atıp ordan uzaklaşıyor, kız minderde tek başına kalıyor, şoktan çıkarmak istediğin birine tokatı basıp uzaklasmazsin, yanında kalırsın, teskin etmeye devam edersin... Bude söz konusu yer Diyarbakır...