"Tokat atmasını ben istedim..." İnandınız mı?

Merhaba KS ailesi, iki gündür gündemde olan taekwondo hocasının kız öğrencisine maç sonrası attığı tokat olayından sonra taraflardan açıklama geldi.
Sporcu kızımız" şoktaydım, hocam Allah rızası için bana tokat at dedim..."!!!
Antrenör" hocam bana tokat at, kendimde değilim dedi, bende yavaşca vurdum.."

Ne dersiniz, ikna oldunuz mu? Kusura bakmasınlar da nasıl derler, "Bu duygu bana geçmedi"...
Tokat atmasını ben istedim... İnandınız mı?
Tokat atmasını ben istedim... İnandınız mı?
Tokat atmasını ben istedim... İnandınız mı?
"Tokat atmasını ben istedim..." İnandınız mı?
Cevapla