Zenginler bedelli askerlik yaparken parası olmayanın 6 ay yapması haksızlık değil mi ya?

55 bin bedelli parasını birçok kişi çok pahalı olduğu için ödüyemiyor. Bu ancak zenginlerin ödüyebileceği bir tutar. Sizce bu haksızlık değil mi bence çok büyük bir haksızlık. İstiyen bedelli yapsın isteyen 6 ay yapsın bedelli parası kalkmalı bence en adil olan bu olur bence ya sizce
Zenginler bedelli askerlik yaparken parası olmayanın 6 ay yapması haksızlık değil mi ya?
Cevapla