Ya o gün, 1919 yılının 19 Mayıs’ında Bandırma’dan inip Samsun’a ayak basmasaydı? Tarihin akışı nasıl olurdu bunu hiç düşündünüz mü? Bu soruyu sormak dahi ona saygı göstermek adına yeterli değil mi? Ruhları şad olsun. #kafamıngüzelligi
Atatürk ya o gün, 19 Mayıs 1919'da Bandırma'dan inip Samsun'a ayak basmasaydı, tarihin akışı nasıl olurdu hiç düşündünüz mü?
Yahu bu kadar abartmaktan kutsallaştırmaktan vazgeçin artık ya bu adamı. Almanya çok daha büyük yıkım yaşadı ama bak adamlar bugün dünyanın en iyi ülkelerinden. Bir de kendi ülkenin hâline bak. Hamasetten başka, milli bayram kutlamaktan başka bildiğiniz bir halt yok yahu
Bence az bile abartılıyor ve kutsal biri şu an ülkenin halı milli bayramlar kutlandığı için değil onun değerleri unutturulmak istendiği için böyle. Atam ve silah arkadaşları huzur içinde uyuyun
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Atatürk ya o gün, 19 Mayıs 1919'da Bandırma'dan inip Samsun'a ayak basmasaydı, tarihin akışı nasıl olurdu hiç düşündünüz mü?