Tekel tütün ve tütün ürünlerine periyodik olarak üfe kadar artırıma gidilmesi konusunda karar alınmış. Görselden de anlaşılacağı üzere en ucuz sigara 🚬 40tl olucak! Böyle iddiaların hepsi bu güne kadar gerçekleşti ne yazık ki 😞
Ben sigara içmiyorum banane deme! Bu gün sigaraya yarın tavuğa, ekmeğe, çikolataya cipse gelir! Sonra anlarsınız ne çektiğimizi...
Sebepsiz zamlar artık baymadı mı?
Baymak ne kelime boğuluyorum 🤬😤
Dünya daha kötü durumda 🐑🐑
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sigara Temmuz ayında 40tlleri görecek ne düşünüyorsunuz?
Herşeye zam geliyor nereye kadar böyle gidecek bakalım. Ama herkes sigara almayı bıraksa bakalım neler yapacaklar tabi bunu birçok şeyde de yapmak lazım. Tepki verilmediği sürece daha fazlası gelir.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ninem ne ileri görüşüymüş! 2010 yılında çalışmaya başladım. O zamanlar parlament içerdim 2015e kadar parlament içtim. Sonra winstone dark blueya gectim. 2019da tekel 2000e gectim. 2022de bøk icicem.
Zaten ninem 2010da ilk öğrendiğimde bøk iç demişti 😂😂😂
tekel dediğin paketli sigara mı tekel 2001 vardı eskiden onun gibi bişey mi ya mesela benim arkadaşım da tütün kullanıyo ama paketli tütün alıyo markasını bilmiyom baya kötü bi kokusu var ama ben açık tütün alıyorum