Yabancı uyruklu mülteci tacizleri önüne geçilemez derecede artıyor mu?

İlk zamanlar mültecilere verilen tepkileri klasik türk ırkçılığı olarak görmekte ve ciddiye almamaktaydım. Kendim diyarbakır zazası olduğum için aklımdan geçen şuydu. Ülkede ki ırkçı kesim yıllarca bizi ötekileştirdi ve şimdi sıra bunlarda. Ne zararları var ki bize diyordum.
Türklerde zaten ırkçı bir kesim var ve onların yaygarasıdır diyordum ama gel gör ki içinde olduğumuz durum hiçte ırkçılıkla ilgili değil. Gün geçmiyor ki ekşi'de olsun veya twitter'da olsun bu insanlarla ilgili taciz videosuna denk gelmiyim. Geçen pakistanlı bir adam ergen çocukları yüzerken kayıt ediyordu. Mimikleri o kadar iğrenç ve sapıkçaydı ki denk gelsem yeminle onu o su da boğardım. Tabi din kardeşimizi öldürdüğüm için ceza alırdım ama yeminle öldürürdüm ve ben de o potansiyel var. Biliyorsunuz pakistan ve afganistanda bacha bazi geleneği oglancılığı meşru kılıyor.
Ben mülteci veya sığınmacı demiyorum. Sapık diyorum ve coğramyamda sapık istemiyorum diyorum.
Buyrun birkac olayın videosunu ekliyiyim.


Yabancı uyruklu mülteci tacizleri önüne geçilemez derecede artıyor mu?
Cevapla