
https://www.milligazete.com.tr/haber/10088795/atvnin-otogar-yalani-vatandas-cektigi-video-ile-ortaya-cikartti

TV izlemiyorum. Fox TV izliyordum bir ara. Onlarda hiç iyi haber vermiyor arkadaş insanın içi kararıyor. İnternetten takip ediyorum haberleri. Ekonomi haberleri ilgimi çekiyor sadece benim. Enflasyon verilerine bakıp diğer ülkelerle kıyaslandığımda dağlar kadar fark var. 2001 krizindeki alım gücü bile daha yüksek şu an. Ekonominin iyi olup olmadığını öğrenmek isteyen geçmiş dönem asgari ücret ile kaç çeyrek alınıyordu. Şimdi kaç çeyrek alınıyor hesabı yapsın. Kendi hesaplasın ekonomiyi. Haber izlemeye gerek de kalmaz ekonomi tablosunu öğrenmesi için. Diğer haberler pek ilgi alanıma girmiyor.
Bu muhabirler hiç utanmiyorlar mi ya yalan haber yaparken? Arşivler olduğunu sanmiyorlar mi?
https://www.youtube.com/embed/hyUNI5NpIlkCNNTürk,'den haberleri takip ederim genellikle..
Bunun dışında, Tgrt haber ve habertürk olmak kaydıyla hepsine sırasıyla bir göz atarım.
Televizyonun kumandası bir elime geçmeye görsün. Canı çıkıyor canım kumandanın.
Bir o kanal, bir bu kanal derken zapping yapmaktan bir hâl olurum..
Zapping yüzünden evde kumanda otomatik olarak kendini kilitlediği anlar olmuştur..
Neyse ki pilleri yuvadan çıkartıp 15 dakika kumandayı dinlendirince tekrardan kendine geliyor.🤣
Kumandaya neden bu kadar işkence yapıyorsun? Rahatlayacak başka şeylerle uğraş
Yalan, kandırmaca, sahtekarlık, iftira, linç... kanlarına işlemiş bu yandaş medyanın.
Adını bile telaffuz etmek istemediğim o iğrenç kanalları asla izlemiyorum.
Zaten tv program listemde de yok onlar, yıllar önce çıkarttım.
Cevap
17Cevap
Yalancı partinin, yalan makinası kanalı yine karakterine uygun yayın yapmış.
Ekonomi süper, geçim sıkıntısı yok, vatandaş otogarlari hınca, hınç doldurmuş gezmelerde... YERSEN tabi. 😏
A haber neyse doğrudur etin kilosu 25 tl dolar 5 lira inanmıyorsun ekonomiz sahsaniyor Amerika bizi kıskanıyor Araplar bizi kıskanıyor çatır çatır arazi alıyor kıskançlıklarindan 😂
Haha yandaş medya 😅 tv izlemiyorum. Netten de her haberi okuyup karşılaştırıyorum.
Ülke normalmiş gibi gösterme çabaları son çabalar umutlar inşallah 2023
Tv yok evde ama firsatim olunca fox tan izletim haberi
Fox TV daha iyi gibi hepsinden zaten çok izlemem ayda yılda bir
Sadece Tele 1 i izliyorum şu sıra
Bu arada aklıma şu geldi :)
A kanal haber izleyin Yalan konusunda uzmanlaşın😂😂
Ak itler herşeyi böyle abartıp malları kandırıyorlar ekonomi de de böyle din tüccarlıgı hat Safa’da hırsızlık yolsuzluk arsız baştaki hırsızdan hesap sormadıkça millet daha çok aç kalırlar
bayramda bi tatil yapayım dedim uçak bileti bulamadım otobüslerde full yani yalan değil gerçek o sakallı tribişonu iyi bi tokatlamak lazım.
Kim o sakallı tribişon
Zaten o kanalın haberini takip eden, inanan insan ya maldır ya yaşlıdır. Malum partideki adam cidden bizimle dalga geçiyor ya ve hâlâ onu destekleyen insanlar var ya bir şey demiyorum.
Tekbir Allahu Ekber sarıklı şeytan kulu ne diyorsa o doğrudur..😀😀😀
Televizyon izlemiyorummm
Hiçbirini izlemiyorum netten takip ediyorum
Ahaber işte
Şaşırdık mı
Sallamasyon haber kanalı 😂
Kim çektiyse helal olsun 😂
Hiçbir haber kanalını izlemiyorum Profesör
Şaşırtmadı
Tele 1 ve Fox izliyorum.
A Haber = Atmasyon Haber 😂😂😂
Rezillik… başka ne denir ha birde uçuyoruz😀
Genelde fox
Fox TV
Fox Selçuk Tepeli tabikide
Haber izlemiyorum.
Ver AKP-MHP Faşist İttifakı Ver
A Haber
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?