
https://t24.com.tr/video/nebati-ah-amerika-da-turkiye-ye-olan-ilgi-alakayi-gorebilseniz,47095

Potansiyeli var ama harcanıyo:d belki eskiden olsa hayran olabilirlerdi veya ülkemize layık şekilde gelişseydik ve Türkiye aslında güzel yer yani gezmek için ama yaşamak için değil en azından birkaç senedir. zaten adam doğru diyo o yüzden karış karış satıyolar memleketi yalan demiyo sdkfjsdfksdf
Hayran tabi adamların 100 bin dolara sattığı aracı bunlar alım 300 bin dolara satabilecek koyun potansiyelleri var. Ondan sonra halkı eşşek 20 yıldır binmişler sırtımıza kırbaç
lıyolar yine ses yok. Böyle 81 milyon nun essek olduğu halkın basında duran dikdatörlere kim hayran olmaz ki. Adamın serveti elin musk dan fazla.
Evet elbette 1918 de ki başkan Wilson denen deyyus köpeğin planında ki , Anadolu ve orta doğu Türklere bırakılamaz bölgede büyük İsrail ve Ermenistan kurulması şarttır, sözü dolayısı ile elbette ilgilenen çok, içimizdeki köpekler ile...
Amerika bize hayran çünkü hiçbir şey üretmiyor ve her şeyi dışarıdan karşılıyoruz. Öküz gibiyiz avel gibiyiz. Amerika bize her şeyi satabilir. Siz müşteri gördüğünüzde gözünüzün içinde parıltı olmaz mı sevgili Nebati 🥲 parıltılar bir bir akıp boncuk oldular. Yeterin 😂
Aynen, süper görüş bu 👍başlıktaki imla hatasını düzeltir misiniz :)
Çok teşekkür ederim. Keşke bu yorumu yapacağım bir ortamda olmasaydık ama öyleyiz. 🥲
Cevap
13Cevap
Neyin kafasını yaşıyor bu? ciddiye alıp yorum bile yapılmaması gerekiyor
Ne ara "dıj güşlee egonomimize saldırıyollaaa" diye ağlamaktan "ABD'de Türkiye'ye olan ilgiyi görmeliydiniz" moduna geçtik yahu? "Faiz lobisi"nden para mı dileniyoruz şimdi? 😂😂😂
insanlar ile taş******k geçmenin bir diğer yolu gibi bişi
Valla bravo sana
eee gösterirler tabi adamın 1 doları 20 kadar çıktı neyse beni kominist kominist konuşturmayın şimdi içeri alınmayalım durduk yere
Amerika'ya giysem geri dönmem ne ilgisi hepsi hayalperest sözler işleri güçleri millete hayal satmak.
Bu adamı gördüğüm andan beri ciddiye alamayan bir tek ben miyim gerçekten merak ediyorum iten garip bir enerjisi var.
Kabinenin cem. yilmazi ya izlerken guluyirum
O kadar faizi verirsen tabii ki ilgi gösterirler leş kargası gibi. Bi de övünüyo bununla
Siyaseti koy kahvesi ya da sögut golesimi saniyorlar hic sevmedim bu adami
Nebati ne ictiyse ben de ondan istiyorum. Bunlar iyice uçmuşlar.
ilgi gösteren var da amerikalı değil..
hala kendilerini kandırıyorlar, yetmiyor cahil halkı kandırmaya çalışıyorlar..
Bir Süleyman Soylu, iki şu ahmak bir ifade ile sırıtan, bizimle dalga geçen kahvehane sakallısı.
Esnaf olsa işhanının kahvesinde meslektaşları tarafından kaale alınmayacak çapsız bir herif güya Türkiye'yi temsil ediyor
Amerika: 😂😂😂😂😂😂
Abi battıkça batıyor Türkiye biz nasıl sevelim, dolar olmuş 14 bende orada olsam hayran oluyorum
Nebati ne saçmalamış yine
masal.. ingilteredeyim türk deyince kaçıyorlar
Yav he heeeeeeeeeeeeee
öz dedem ya, canım canım
Yok maalesef nerdeeeee
Komik aciklama
Bu herifin hayatı yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?