Mülteci karşıtı paylaşım yapanları da EGM müdahale edecekmiş onlar vatanımızı işgal etsin bizde ses çıkarmayalım istiyorlar taciz haberleri ve şiddet haberlerini gördükçe deli oluyorum. Mülteci çalıştıran ve böyle mültecilere kolaylık sağlayan firmalar dan iş yerlerinden alışveriş yapmamak lazım.
arapça yazı görmekten artık midem bulanıyor bulunduğum yerde aşırı var ve baya büyük bir cadde onlara ait gören suriyeye mi geldim diyor o derece hep onların dükkanı var bizden iyi yaşıyorlar bence Mağazalar değilde bunlara bunu yapma cesareti gücü verenlere bakmak lazım
@Mehmetemin38 Öğrenmek zorunda kalmak kısmını kastettim. aynı şekilde inanç derslerinin eğitimde zorunlu olması gibi. benim bahsettiğim konu, kendi inançlarını topluma dayatan ve herkesin aynı olmasını isteyen insanlar için geçerli
orası Türkiye yalnız yani Arabistan değil Tepki az kalmış yani ben olsam firmayı kapattırdım gitsin Arabistan’da satış yapmaya devam etsin Türkiye’den çok ekmek yedi Ama bitmeyecek her gün daha çok Araplaşacak ülke bitmeyecek yani sonu gelmeyecek Türkiye’deki bütün herkes yavaş yavaş yurtdışına kaçmaya başladı insanlar farkında değil
Arap Yahudi'nin köpeği olan bir tür bitdir.. İngilizce kopeklik yapan bizi arkadan vuran ve Lavrence denen homo İngiliz bnb sisinin kaldığı eve teşekkür plaketi aşan deyyus topluluğudur.. Arap kıçı yalayanin tüm ecdadi cehennemde zebani hayat kadını olsun.
Ya bir mağaza var Coral diye görmüşsünüzdür İstanbul’da butik mağaza.. adamlar Araplara çalışıyor. İçeri girdiğin an çıkarsın bir hacı yağı kokuyor. Üst üste duş al çıkmaz😅 .. birde mezdeke çalıyor içeride.. bir de dün Mado ya gittim menüsü Arapça ve İngilizce idi. TR yazı bulamadım. Buradan Madoya selam olsun
Para için bunların yapmayacağı şey yoktur bu siyasal İslamcıların bırak ülkeyi kendilerini bile satarlar yeterki para yeşil dolar olsun sokaklar Arapça tabela kaynıyor katalog bir şeymi bu ülkenin aslı vatandaşı kürtlerde var hiç sokak da kürtçe table gördünüz mü
Taksim istiklal caddesi zaten komple Arapça levha ve ilanlar ile Arapça bilen tezgahtar dolu. Bu market de potansiyel müşteriye ulaşmaya çalışmış. Bence normal. Asıl normal olmayan onları bu ülkeye sokanlar.
Yurt dışında yaşıyorum. Burada işletmeler Türkçe isim kullanabiliyor. Ramazan veya bayramda marketler Müslüman kitleye hitap eden ürünler sunabiliyorlar. Resmi evraklarin genelde Türkçe versiyonu da mevcut. Hastanede veya bir devlet dairesinde dili yeterince iyi konuşamayanlara tercüman hizmeti sunulur. Yani günümüzün bir gerçeği multinational yaşam. Ülkelerin buna (abartmadan) uyum sağlaması da kaçınılmaz bir sonuç.
Onların amacı satış. Eger ülkede japonlar çoğunlukta olursa japonca, ingilizler çoğunlukta olursa ingilizce broşür basarlar. Ama bize artık suriyelilerden gına geldiği icin buna tepki göstermekte gayet haklıyız.
Arapça, Fransızca, İngilizce vs tüm dillerin ülkemizde afiş, levha, iş yeri amblemi kullanması yasaklanmalı. Bu güne kadar hep savundum ve global dünyanın gerekleri dediler. Avrupa, Amerika vs de yok. Nedense bizde hepsi var ve sonunda arapça gelince milet tepki vermeye başladı ama sadece arapçaya tepkiler ise bu dilin korunmasını sağlayamıyor.
Milletin dini imanı para olmuş lafa gelince herkesten milliyetçi hepside Türkçeyi iyi konuşuyor ve işlerini görecek kadar biliyor ama işlerine gelirse Türkçe'den çok İngilizce öğrenme pesindeler
arapça olmasında bi sakınca yok. her şeyin üzerinde ingilizce yazıyor. ayrıca ülkede 30 milyon kürt var kürtçe ögrenmeye çalışan türke rastlamadım. uzatılacak konu degil.
Watsons Arabistan’da olmadığını anlayacak boykot oldukça fazla ilgi gördü. defolsun gitsin orada satsın ürünlerini. Burada yaşayanlarda bir zahmet Türkçe öğrenecek!
Katalog arapça değil sadece bir kaç sayfası arapça o da Arap müşterilere hitap etmek için. Aynı katalogda Rusça Fransızca sayfalar yer alsaydı gündeme bile gelmezdi mesele başka
@Overlord_Espheni Suriyeliler sağolsun Arapçayı da artık global hale getirdiler nereye baksak onlar olduğu için. Bu arada Arapça dilini de kötülemiyorum ki kendim de arabım.
Bak arapsın ama Türkçen mükemmel, madem bu ülkede yerleştikler dilimizi öğrensinler.. Turistler içinde ingilizce yeter.. Ona bakarsan ben Çince biliyorum ve çok Çinli turist iş adamı var istersen Çince hanzhi broşürde basalım
Sen kocanı boşa git suriyeli afgan erkek al kendine , her yerde hükümet soytarıligi yapma canımı sıkma , senin gibiler yüzünden ülkeye bi dünya sapik doldu
Türkiye'de yaşayan araplar vardır ve Türkçe bilmedikleri için kolaylık sağlanmış olabilir satışların daha çok olması için yapılmış olabilir bu konularda pek yorumum olmuyor aydınlatacak olan varsa aydınlatsın beni