Sanatçılar da ses yükseltti! Sanatçıların da ek göstergeleri yükseltilmeli mi?

Memurlar için düzenlenmesi yapılan 3600 ek gösterge çalışmaları gündemi oyalamaya devam ederken bu seferde sanatçılar ek göstergelerinin yükseltilmesini talep ettiler. Sanatçılar eskiden bir milletvekilinden maaşımız çok daha yüksekti şu an çok aşağıda kaldı diyorlar ve bu durumun acilen düzenlenmesini istiyorlar. Peki bu konuda sizin düşünceniz neler? Sanatçılara kadar bu ülkede emekliler, asgari ücretliler daha zor durumda değil mi?
Sanatçılar da ses yükseltti! Sanatçıların da ek göstergeleri yükseltilmeli mi?
Sanatçılar da ses yükseltti! Sanatçıların da ek göstergeleri yükseltilmeli mi?
Evet yükseltilmeli haklarıdır
Hayır onlardan daha az kazanan insanlar var
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sanatçılar da ses yükseltti! Sanatçıların da ek göstergeleri yükseltilmeli mi?
Cevapla