Memurlar için düzenlenmesi yapılan 3600 ek gösterge çalışmaları gündemi oyalamaya devam ederken bu seferde sanatçılar ek göstergelerinin yükseltilmesini talep ettiler. Sanatçılar eskiden bir milletvekilinden maaşımız çok daha yüksekti şu an çok aşağıda kaldı diyorlar ve bu durumun acilen düzenlenmesini istiyorlar. Peki bu konuda sizin düşünceniz neler? Sanatçılara kadar bu ülkede emekliler, asgari ücretliler daha zor durumda değil mi?
Evet yükseltilmeli haklarıdır
Hayır onlardan daha az kazanan insanlar var
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sanatçılar da ses yükseltti! Sanatçıların da ek göstergeleri yükseltilmeli mi?
Ya sırf böyle 2015 ten beri çıkacak geçen ay dediler kabul ettik hayırlı olsun şimdi Temmuz oldu şu an emekli memura o kadar para veremezler o kadar para vermek demek zarar demek herkes isteyecek çünkü asker polis öğretmen herkes istiyor
Ya tabiki daha bak öğretmenliğe atama veremediler para olmadığı için atama olmuyor. Ellerinde gelse emekliye para vermeyecek kalmış ki bunu yapsın ekonomi bir Almanya olmadan zor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayır onlardan daha az kazanan insanlar var B dedim
Aynen haklısın...
Ek gösterge senelerdir kabul edilmeyen oyalama işi boşuna uğraşıyorlar kimse alamayacak
Cidden bence de oyalama taktiği gibi duruyor, EYT de aynı bakalım neler olacak...
Ya sırf böyle 2015 ten beri çıkacak geçen ay dediler kabul ettik hayırlı olsun şimdi Temmuz oldu şu an emekli memura o kadar para veremezler o kadar para vermek demek zarar demek herkes isteyecek çünkü asker polis öğretmen herkes istiyor
Aynen öyle, emeklilere bile verecek durumda değiller ki en çok şu anda onlar zor durumdalar...
Ya tabiki daha bak öğretmenliğe atama veremediler para olmadığı için atama olmuyor. Ellerinde gelse emekliye para vermeyecek kalmış ki bunu yapsın ekonomi bir Almanya olmadan zor
hani sanat sanat içindi
Hayır parada olmazsa olmazmış...
Evet