Bu ampullu malum partiyi tutanlar neyin kafasını yaşıyor?

Varsa destekleyenlere cidden soru sorucam kafalarını çözmek istiyorum 1. Soru ülkedeki gençler geçim derdindeyiz şikayetçiyiz deyince çalışmıyorsunuz o yüzden geçinemiyosunuz diyorsunuz peki bu gelen zamlarda çalışınca geçinmek mümkün mü? 2. Soru ülkenin iyi yönetildiğini söylüyorsunuz ve üretim olduğunu söylüyosunuz ama hayatın pahalı olması bu durumun tersini gösterirken bunu hangi mantıkla söylüyosunuz TL sürekli değer kaybediyor üretimi olan bir ülkenin parası niye değer kaybeder? 3. Soru Diğer ülkelerde de enflasyon ve zam var diyosunuz peki orada kuruşluk zam konulurken burada haftada 100 TL gibi konulan zamlar arasında fark olduğunu düşünmüyormusunuz? 4. Soru halkın bu kadar yoksullaştığı bir ülkede dinle kul hakkıyla yönettiğini söylediğiniz insanların hepsinin zamanla zengin olmasını neye bağlıyorsunuz?
Bu ampullu malum partiyi tutanlar neyin kafasını yaşıyor?
Cevapla