AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Böylelerini deney faresi niyetine kullanmak lazım şerefsizler
Allah'ım sen koru ya ne iğrenç bir yer oldu güzelim ülkemiz. 😩
Ülkede adalet kavramı yok, kalmadı artık. Adalet kelimesini mum ile arar olduk ya.
Tecavuzculer benim çocuğum olsaydı kendi ellerimle kafalarını keser kanalizasyona atardım
Zaten bu ! bnelerin insan gibi babası anası olsaydı bu kadar k@hpe evladı gibi davranmazlardı
Çocukları cezaevine girdiği için üzülüyorlardir şimdi. Hatta onları serbest bıraktırmanın bi yolunu arıyorlardır
Anca ben çocuğum deli, kafadan gidik diyorlar. Ruh hastasıysa tedavi ettir beyin yoksunuu😒
Buradaki tecavuzculerin yaşları büyük ama
birincisi "bu nasıl adalet?" ne alaka?
ikincisi bu olaylar sadece bu ülkede mi yaşanıyor
üçüncüsü ülkeyi ülke yapan biziz
Bunu yapan ruh hastasını bulup beterini ona yapmak lazım
İnsanlarımızda merhamet kalmamış cidden bunu yapanda insan olamaz
Hep kötü yanından bakmayalım ülkeye. Başka ülkelerde de aynısı oluyor sonuçta.
Şeriat veya benzeri bir hukuk sistemi olmadığı sürece ardı arkası kesilmeyecek maalesef :( :(
Yaa geçenlerde kayıp haberleri gelmişti. Ben iğreniyorum bu devirden
Nedir bu ya idam gelmesin böyle olaylar devam etsin dursun ne güzel dünya
Adalet bununda üstüne örter yazık olmus haklarını arıycak kimsenin olmamasıda çok kötü
Bu nasıl bi psikopatlıktır ya insanlar kafayı yemiş
Bunları yapan kişilerin idam edilmesi gerekiyor. Yaşamaya hakları olmamalı.
Sadece kadına değil insana şiddete hayır dememiz gerektiğini gösteren bir haber. Hem erkek hem kız öldürüldü. Cinsiyetçi yaklaşan kesim geniş bakabilmeli bu olaya.
20 yilda ulkenin geldigi hal ortada ileri gidecegimize cahil yobaz cani sapik doldu ne bekliyorsunki
Dondum kaldım ya allah belanızı versin insanlık kalmamış resmen
Ruh hastaları bunu yapanı halkın önünde kursuna dizeceksin bak bakalım yapan cikacak mi bu ülkede hukuk adalet yok birini hapse yıkarak ceza verilmez kısas a kısas gelmeli
aynen öyle her haltı yapsın yan gelip yatsın
İki embesil yüzünden ülkeyi karalamaya bahane arayanlar defolup gidebilirsiniz
Ülkeyle ne alaka bir kişi kanı bozuksa herkesin suçu ne? Eğitim ailede başlar.
Çünkü cezalar caydırı değil, failler 5 yıl bile yatmaz muhtemelen. Ülkenin suçu burada.
Evet o konuda katılıyorum bu şekil zarar veren insanların cezası ölüm olmalı.
Cezalar caydırıcı fakat hakimler iyi hal diye bırakıyor.. Tecavüz, özgürlükten alı koyma, darp, hakaret, kasten ve planlayarak adam öldürme suçlarını üst üste koyunca 2 müebbet eder.
Hakimlerin gamsızlığı koca ülkeye mâl edilmemeli.
@okuyankim hakimlere ceza indirme yetkisini veren yine devlet
@Duygusalerkek0000 yetkiyi kötüye kullanan kim?
Son cümlen ile terbiyesizlik etmişsin. Benzer bir suçun senin işlemediğini nereden bilelim?
KS nin fenomenleri genelde provakatif paylaşımlar yapıyor. adım gibi eminim bu paylaşımlar için fon adı altında rüşvet alıyor yönetici aynı teyit. org daki gibi.
@enteresanbiadam Site yönetimi zaten ABD de.. ABD nin Türkiye'deki medya ve muhalif siyasileri destekleyerek, iç işlerine karışma hukuksuzluğunu, Biden başkan seçilmeden açık açık söylemişti. Seçildikten sonra da bunun etkilerini görmeye devam ediyoruz. Örneğin, şehir kar altındayken bir belediye başkanı, gavurun elçisi ile görüşecek kadar kendi şehrini ihmal ediyorsa, vardır altında bir kalleşlik diye düşünmeden edemiyor insan. Bu tip fondaşlara ve "gavurdan" rant elde ederek siyaset yapanlara karşı Türk hukukunun "özel muamele" göstermesi gerektiğini düşünüyorum.
Sonuç olarak bu sitede, ABD, site yönetimine, yönetim de kendini bi bk zanneden bu marabalarına yem veriyorsa hiç şaşırmam. Yakındır, çıkar kokusun bunların da.
Allah bin türlü b*lalarını versin inşallah. Adi köpekler
Amin Bunlar İnsan Değiller Zaten Bu nasıl Şeref (sizlik ya Hiç Mi kalp yok bunlar da yok tabiki anca zevkleri zevkine soktuklarım Devletin bin belasını versin Bence neden mi devlet çünkü bunları normal gibi ufak görüyor serbest bırakıyor nerde hakedilen ceza nerde idam artık idam gelmeli böyle itler elime geçse varya parçalarını söke söke deşe dese bağırsak dalak dağıtırım Umarım Tecavüz tacizler son bulur yeter artık
Vay anasını satim böyle adalete sokayım insanlar cinsel açlık çekiyor.
Cezaevlerinde aydın kesime yer açmak için, bu yaratıkları da serbest bırakacaklardır.
Saf kötülük o... Çocukları iş* kence ile *ldüreceksin sebeb olanları
Yapanları bulup gözlerini tırnaklarını oymak lazım işkence etmek lazimda
Okuduğumda kanım dondu. Kimlerle bu dünyayı paylaşıyoruz.
Kız şikayetçi olmadığı için iyi halden serbest bırakılmışlar
Haberin kaynağı mynet olduğu için gülesim geldi gerçek olduğunu sanmıyorum
Bunu yapan kimmiş acaba, belki tanıdıkları biridir. Allah rahmet eylesin.
Üzüldüm. Başka bir şey demek istemiyorum zira üzüldüm...
Korkunç iğrenç bir olay. Ne denir ki ömür boyu hapis verilir inşallah
Zor
Eve nasıl ve ne amaçla girdiler acaba ya da tanıdık birisi mi çok korkunç
O kadar iğreniyorum ki bu nasıl bir kötülük nasıl bir ruh hastalığı. katiller, sapıklarla aynı toplumda yaşamak bana iyi gelmiyor.
Ay buneee tuylerim diken diken oldu tovbe yarabbim bunee 😱😱😰😰😰
Kim lan bu şerefsizler hangi hanımın evladı yaptı bu pislik işi. Elime geçse temiz bir sopa çekerdim analarindan doğduğuna pişman ederdim bu evlatları.
tabi cekemediler güzel ve yakisikli kişileri. Boyle yapan kardeşim hayvandan bile beter. Kahrolsun bu tip insanlar ulkemizden
Öldürmek bi cana kastetmek bu kadar kolay olmamalı ya adalet sistemi yok maalesef müebbet hapis yatması gereken caniler dışarda gezdikçe cinayetlerin sonu gelmez idam şart bi kaç pislik meydanda idam edilmeden bu iş çözülmez
Onları içerde damat koğuşuna aldırırlar. Merak etme.
Böyle zihniyetleri asacaksin ki kimse bu tür suçları işleyecek cesareti bulamasın bu ülke de adalet yerini bulana kadar yolda adaletin de ırzına geçiyorlar ekseriyetle yerini geç bulan bir adalet sistemi var
yapanlar bulununca da hapiste yeyip içiyorlar zoruma giden de bu oluyor
Zaten psikolojimiz iyi değil bozdunuz moralimizi bir şey bırakmadınız ya. Bütün zebaniler burada. Bu nasıl vahset
Bunun yasadigin ulkeyle hic alakasi yoktur. Insanlar bozulmus
Islamiyetle yonetilmedigi sürece daha beter şeylere hazır olun
Beyin yoksunu
@simgee_yuuna senin bu söylediğimden rahatsız olman normal anlaman zor
Kanım dondu.. bu nasıl bir kötülük, nasıl hastalıklı bir zihniyet Allah belalarını versin
Attigin haber linkinde tecavüz yazmıyor sadece cinayet yaziyor?
Sonra merhaba dediğim kız benden kaçınca kızamıyorum ortalıkda birsürü böyle haber geziyor.
Cezalarına binbir tane indirim yapılır faillerin. Geçen senelerde yaşlı bir kadının boğazını keserek gasp eden 2 kişi sadece 2 yıl hapis yatmıştı.
böyle bu işler cehenneme kadar daha beter olacak ne sandınız mk
hangi şehir? yine bir afgan suriyeli işi mi bu. sürekli bu tip haberler geliyor zaten.
Kırşehir belediyesi çalışanları failler.
Ne kadar korkunç bir şey bu ya Allah belasını versin
Adalet duvarda yazan yazıdan ibarettir yerine getirilmez
Ben birine argo (Mal, canım vb.) kelime kullansam kırıldımı diye düşünüp özür diliyorum kelimelerimi dikkatli seçiyorum bi başkası işkence ediyor...
canım değil canım* olucaktı klavye kusura bakmayın
uygulama değiştiriyormuş gerzklaı* olucaktı klavye değilmiş
Ahirette nasıl yaşayacaklarını çok merak ediyorum Allah akıl ve fikir nasip etsin.. Cehalet dönemi ülkemizde yaygınlaşıyor desenize :)
Oha inanmıyorum bu nasıl bi dünya nasıl bir psikopatlık 🤬
Oha aök. Olm tecavüz hayallerine şaşırırdık, şimdi erkeği öldürüp kız arkadaşına tecavüz ediyolar. Noluyoz mk
Allah rahmet eylesin Türkiye pişmanlığı yine keşke başka ülkede doğup büyüseydimde böyle itleri görmeseydim
İnsanlar ceza alacağını bile bile nasıl öyle şeyler yapıyor anlamıyorum. Gencecik çocuklara yapılır mı lan bu idam harbi şart bu canilere.
Söyleyecek bir şey bulamıyorum. kanım dondu resmen. Allah belalarını versin bunların ve bunlar gibilerinin.
bu insanlarda parafili dediğimiz cinsel sapkınlık olduğu açık. bu psikiyatrik bir rahatsızlıktır şahıslar sadist olabilir. bu tarz insanlar önceden tespit edilemiyor maalesef. öyle olsa tedaviye alınırlardı