Kankam birincisi oraya bağladıkları insanlar muhtemelen suçlu :( İkincisi çocukların gözü önünde yapılıyor diyorsun, ama çocukların gözü önünde atılan bombalara, silah seslerine hatta çocuklara atılan bombalara söz etmiyorsun. Üçüncüsü de adamlar savaşta. Savaş psikolojisi insanlara bu tür şeyler yaptırabilir. İçinde bulundukları durumu düşündüğümüzde insaflı bile davranıyorlar.
Patlayan bombalar, etrafa dağılan ceset parçalarının yanında şu görüntülerin esamesi okunmaz. Ben yapılan doğrudur demiyorum. Oradaki kişiler suçlu mu değil mi onu da bilmiyorum. Fakat savaşın olduğu yerde, adamların ülkelerinin işgal edildiği yerde normal hareketler beklemek abes olur zaten. Benim itirazım patlayan bombalar ve işgal, ölen gencecik insanlar, çocuklar, yurdundan edilmiş ve göçe zorlanmış insanlar hakkında konuşmayıp direğe bağlanmış ve kırbaçlanan birkaç insan nedeniyle birçok noktada haklı olan, işgale uğrayan taraf olan Ukrayna'ya saldırman :( Şu görüntülerle Rusya'yı savunamazsın