İstanbul’da bir adam kendisine Keltoş denildiği için dava açtı ancak Yargıtay Kel ya da Keltoş denilmesinin hakaret olmadığına hükmetti.
Bence hakarete girer diye düşünüyorum. Sizce?
Bence hakarete girer diye düşünüyorum. Sizce?


Ben arkadaşlara şakasına diyorum ya 😅 Kel de değiller.
Ciddi bir şekilde söylenmiş olsa da hakaret değil bence, mesela siyah saçlı birine siyah saçlı diyorsak, kel birine de kel diyoruz işte. Aynı şey.
Cevap
12Cevap
Bence hakaret ya küçükken saçımı 0 yaptırdığımda derlerdi çıldırırdım gjfmf
Hakaret değil ama kırıcı yani hoş bir kelime değil bi kere 😅
kel değil de keltoş hakaret suçunun unsurlarının oluşturur bence
kel biri olarak bence girmez..
ama diyene kafa atma hakkımı saklı tutarım :)
Bence girmez her şeyi hakaret denmemeli ne o öyle 😅
Kabalık ve saygısızlıktır çünkü bütün kellere söylenmiş oluyor.
En yakın ağaçta sallandiralim bunu söyleyeni 😞
Bence samimiyet içeren bir hitap sekli
@gülbenx bak iyi haber geldi
süleyman duymasın bunu
Keltos babana koş desek
Girer tabiki de. Dış görünüşe bir saygı olmalı.
Hakarettir zaten bizde adalet yok tartışmayak
Süleyman bozuluyor buna
Hakaret değil.
Bence iltifak knk
Rencide edici girer.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?