AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Onlardan daha düşük maaş alanlar var az empati kursunlar ve bu zor dönemde azla yetinmeyi öğrensinler.
niye millet sarayda yaşarken doktora mı kaldı empati yapmak?
Millet sarayda mı yaşıyor? 😂😂😂
@pentin burada konu doktorlar, saray değil hu yüzden tabiki doktorlara diyeceğim empati kurun diye.
Hep birlikte yükselelim iyi yaşayalım diyeceğine Doktorlar da bizle az yaşasın diyen kafesteki yengeç mantığı işte.
@Abysse çoğu doktor sadece kendisini düşünüyor ben senin gibi düşünen bir doktora rastlamadım, benim sitemim doktorlara hele ki görevini hakkıyla yapmayanlara
Görevini yapmayan vekile, cumhurbaşkanına, polise , savcıya bekçiye, aklına gelebilecek her şeye sesiniz siteminiz olmuyor da, doktorlar mı batıyor bu kadar size. Ki parayı cepleyen işini yapmayan hekimler gelip grev falan yapmaz. Empatiyi bilmem kimin kalem müdürünün Ebubekir Sıddık adlı torunun hediye Mercedesinden bekle, emeğiyle çalışanlardan değil.
@Abysse bakın beni tanımıyorsunuz ne düşündüğümü bilmiyorsunuz burada konusu geçen şahıslar doktorlar, ben burada bu yüzden onlara laf söylerim. Bende sağlıkçıyım ama hiç bir zaman maaş konusunu bu kadar takmadım. Birisi resmen hastalara müşterimsin derse elbette ben bu doktoru eleştiririm ve aldığı maaşı hak ediyor mu diye sorgularım.
Öncelikle iyi ki de tanımıyorum, hayatımda böyle birini istemezdim. Zaten ana konu maaş değil. Ayrıca neden maaş olması sizi bu kadar delirtiyor. Benim mesleğim, benim emeğim, benim karşılığım. Ben şifacı lokman hekim değilim etrafa iyilik saçacak. Bir dahaki sefere kuaförüne de ki ben senin için özel bir yere sahibim ne olursa olsun saçımı kes. Ve tepkisini gör.
@Abysse iyi ki.
Bu hekimleri saçma sebeplerle çekemeyen yardımcı sağlık personeli kaprisi. Nerde görsem tanırım. Mantıklı bir argüman oluşturmaya çalışmam benim hatamdı.
@Abysse fikrimizi paylaşıyoruz, uzatmayalım bence.
@Abysse hayır kapris değil bu. Size zamanımı fazla harcadım sadece. Ne desem anlaşamayacağız. Neyin ne olduğunu da gayet iyi biliyorum. Düşüncenize de saygı duyuyorum. İyi günler dilerim.
İnsana insan gibi davranmayan diklardan nefret ediyorum çoğunun burnu havada
Daha kötü insanlar var Allah aşkına bazı doktorlar kendini beğeniyor sırf doktor diye halbuki hasta olmasa doktorlaeın değeri olmaz. Daha ne istiyorlar!
Düşük maaş alan sağlıkçı. yok ve samimiyetsiz ve faydasız olan saglikciyada hakkım haram olsun.
Tipcilari hiç bir zaman sevmem, Zaten fazla maaş alıyorlar. Kovid ilk çıktığında yan gelip yattılar. Hep hemşireler çalıştı. Doktorlar yapmış gibi medyaya duyuruldu. Doktorları zerre desteklemem sevmem.
Ayliga servet mi isteniyor. Daha ne maasi, gorende superman sanacaklar bunlari.
Düşük maaş mı asgari ücret alanlar ne yapsın aç gözlülük bu beğenmeyen bıraksın zaten çoğu umursamıyor Havadan para kazanıyor
Sonra ağlarsın neden 6 ay sonraya randevu alıyorum diye.
asgari ucret alan da neden okumadim desin mesela
veya bu ulkede emek neden ucuz desin
bilmiyorum farkindamisiniz ya da okudugunuzu anlarmisiniz ama en dusuk tip puani ilk 30 bin dir :)))))
yani sen ulkenin en zeki en caliskan insanlarinin sorununu cozemeyip gitsinler diyorsan :)))
zaten o insanlar buna ne cevap versin :)
Kim dedi kardeşim size asgari ücretle çalışın diye, çalışmayın kardeş gidin e ticaret yapın okul okusaydınız bir hemşirenin yüksek lisansıyla birlikte sadece üniversite hayatı senin toplam okul hayatının yarısından fazla sen bir de kendini onlarla bir mi tutuyorsun ve ya bir uzman doktorun ihtisası başından sonuna min. 11 yıl sürüyor, sen 11 sene okul okumamış oluyorsun hayatın boyunca adam bu süreyi sadece üniversite ve üstü eğitimi almak için harcıyor, tatava yapıyorsunuz boş boşuna var ya ne konuştuğunu kendin de bilmiyorsun
@nomorebets35 ya bırakın okuyan da asgari ücret alıyor adam okmuş çöpte çalışıyor siz biliyonuz zaten her şeyi çoğu hemşire doktor kafasına göre. her türlü ağlıyoruz merak etmeyin randevu yok adam akıllı bakım ilgi yok. grevmiş yapsınlar nereye kadar
De ki niye üniversite mezunu çöp topluyor? Cahillikte sınır tanımıyorsunuz anladık, gelip yazmaya da mı utanmaz insan?
kimin yuzunden peki okuyanin copte calismasi
mesela turk telekomu satip 2026 yilinda borcsuz ve modern haliyle geri alicakken :)
1.7 miyar dolar odeyip alip banka borclarini ustlenip bunu kamuya devreden kim mesela
ulkede mazotu 23 tl yapan kim
tarimi bitiren kim 1 kg bugday tohumunu 6.5 tl yapan kim :)
yani bunlari yapip doktorlara gidin diyen kim mesela :))))
tip hizmet sektoru degil saglik sektorudur :) bunu da bi kafaniza yazin :)
@nomorebets35 umarim hayati bir durumla sınanırsınız
@Abysse Hastanelerde araplar tedavi görüyor, bak bugün ilaç aldım 87TL ücret ödedim elin arabı geliyor bedava alıyor ilacı.
Bak parasında değilim anasını şey yapim paranın, türk vatandaşı olduğum için ücret ödemek koyuyor insana.
Mesele para değil can guvenliği mesele okumaya, emeğe saygı duymamak. İnsanimız çok sabirsız ve agresif oldu!
virus bitti belki insanları kandırıyor lar gençlik kötüye gidiyor belkide ahir zamandayız 3 yıldır herkes kafayı yemiş bekleyip göreceğiz
valla bozuk saat bile gunde 2 defa anladin iste. gitsinler gule gule
kaytarmayın hadeee hadeee işinizin başına ot yeyin ot
Onlardan daha az gelirle yaşamaya çalışan insanlar var!
Bedava ya bakmıyor Erdoğan iyi demiş gidene bay bay
Umarım hak ettiklerini alırlar
Allah yardımcıları olsun
adam gibi işlerini yapsınlar
Hepimiz fakiriz işinizin başına dönün aw
Bugün 14 Mart istiklal marşımızın kabulü.
doğum günün kutlu olsun
@Arazzaras Ne doğum günü
Senin doğum günün @kuzeyinisigi
@Arazzaras Kafayı yemiş olmalısınız benim doğum günüm ne alaka doğum günümü gerçekten kutlamak istiyorsanız ne yazık ki daha var gerçi görüşümden hangi kafayla bunu çıkardıysanız anlamış değilim.
Hipokrat sağ olsaydı, köşede otursaydı.:)
Daha çok grev isterim. Yaptıkları boşa gitmesin.
Allah mazlumun yanındadır
haklarını alana kadar bırakmasınlar grevi..
Nasıl düşük ne kadar alıyorlar
Puanı yüksek diye maaşı da yüksek olucak değil
Yurt dışına gidin burada fazlasıyla zülm çektiniz
düşük değil kardeşim hep fazlasını istiyorlar.
Sacma
Haklilar 😔
Geccek geccek
İşini hakkıyla yapanların arkasındayım.
mesajım yok
Ben devletin yerinde olsam hepsini açığa alırım
Helal olsun diyeyim
✊🏽✊🏽 Destekliyorum
Emeklerinin cabalarinin karsiligini alirlar umarim
Ibb bile %50 zam yapmış
Hiçbir iş yapmayan bir köşede oturan lise mezunu bekçi bile 8.000 maaş alıyor
Kaçın..
Haklılar
Umrumda değiller.
Boş.