Tıp Bayramı'nda sağlıkçılar grevde! Düşük maaşlara canını ortaya koyan sağlıkçılara mesajın ne?

Bugün 14 Mart Tıp Bayramı. Maalesef bayram havasında geçmiyor çünkü sağlıkçılar grevdeler. Düşük maaşlar ve kötü koşullar sebebiyle ülkeyi de terk ediyorlar ayrıca. Daha iyi koşullarda çalışabilecekleri bi ortam diliyorum. 🙏🏼 Sizin bu özel günde emekçi sağlıkçılara mesajınız var mı?

Tıp Bayramı'nda sağlıkçılar grevde! Düşük maaşlara canını ortaya koyan sağlıkçılara mesajın ne?
Cevapla