FİZYOTERAPİ BÖLÜMÜ İYİDİMİR ARKADAŞLAR 2 YILLIK SAĞLIKTA?

FİZYOTERAPİ BÖLÜMÜ İYİDİMİR ARKADAŞLAR 2 YILLIK SAĞLIKTA ?


2 yıllık fizyoterapi okuyorum amacım DGS ile FTR tamamlamak ve yükseklisans yapmak ftr üzerine.

2 yıllık bitirdikten sonra hemen iş bulunur mu istanbulda? maaş olarak ne alırım özelde ve devlette?

4 yıllıklarda maaş farkı ne kadar olur ve yükseklisans sonrası maaş ne kadar artar?

Bölüm sizce iyimidir? + veya - leri nelerdir?

Yurtdışında mesela Avustralyada ftr nasıldır beni kabul ederlermi çalışma için? veya başka ülke
Güncellemeler
+1 yıl
selam ayol
Güncellemeler
+1 yıl
SELAM kocacım
FİZYOTERAPİ BÖLÜMÜ İYİDİMİR ARKADAŞLAR 2 YILLIK SAĞLIKTA?
Cevapla