Rusya-Ukrayna savaşının 12. günündeyiz, düşünceleriniz neler?

Sizce hangi taraf ne sebeple haklı? Sizce savaş daha ne kadar sürer? Sizce Rusya'nın bu derece saldırmaktaki amacı nedir? Sizce bu 3. Dünya Savaşı gibi daha büyük bir savaşa sebebiyet verir mi? Ülke olarak bu iki ülke ve savaşla ilgili durumumuz sizce nasıl ve nasıl olmalı? Bu konuda düşünce ve yorumlarınız nelerdir? Biraz dünya gündeminden yorumlaşalım.
Rusya-Ukrayna savaşının 12. günündeyiz, düşünceleriniz neler?
Rusya-Ukrayna savaşının 12. günündeyiz, düşünceleriniz neler?
Cevapla