Taciz ve istismar durumlarında kadının ifadesi esas alınmalı mı?

Vakti zamanında bir öğretmen arkadaş ile bir kız öğrenci arasında bir sorun olmuş. Daha sonra bu kız öğrenci, öğretmenim beni taciz etti diye şikayette bulunmuş. Adam açığa alınmış ve karısı adamı terk etmiş. İçinde bulunduğu duruma ve baskıya daha fazla dayanamayan öğretmen intihar etmiş.

Aradan bir süre geçmiş ve o kızın arkadaşı vicdanını daha fazla susturamayıp şöyle demiş : " Taciz olayı falan yoktu arkadaşımın intikam almak için attığı iftiraydı."

Ha bazı tc kızı kadın beyanının esas alınmasını istiyor :d Dilerim o isteyen kişilerin başına böyle şeyler gelir.
Taciz ve istismar durumlarında kadının ifadesi esas alınmalı mı?
Cevapla