Kadına şiddet olayında müdahale etmek zorunda mıyız?

Belki adam bize de saldıracak bıçaklayacak veya biz müdahale ederken yanlışlıkla Kadir Şeker gibi katil olacağız ve hayatımız kararacak veya en iyi ihtimal kadın "kocamdır yapar" diye saçma sapan bir şey söyleyecek boşuna adamla kavga etmiş olacağız hatta polis bizi suçlu bulacak. En iyisi hiç bulaşmamak veya uzaklaşıp polisi aramak.

Kadına şiddet olayında müdahale etmek zorunda mıyız?
Cevapla