Akaryakıt zammı tamamen hükümetin hatası değil mi?

2008 yılı 140 dolar olan petrol ile benzini 3.5 tlye alırken bugün 113 dolar iken 18 tlye alınıyor
Katlarca yapılmış yanlışların büyük göstergesi olsa gerek…
Akaryakıt zammı tamamen hükümetin hatası değil mi?
Cevapla