Sizce hükümet daha kaç yeri satacak yabancılara? tarafsız haber okuyor musunuz?

Türkiye en kötü döneminde bence Sözde millilesmekten bahsediyor fakat millilesen bişey yok her şey satılıyor zaten üreticiye de konulan zamlar ortada tüketiciye de zamlar ortada. Ülkede her yer satılıyor hiç haberleri izliyor okuyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu aittir edin cumartesi belediye otobüsü var mı
Nasılsa siyasetten anlayan yok
Sizce hükümet daha kaç yeri satacak yabancılara? tarafsız haber okuyor musunuz?
Cevapla