



Bunlar sarhoş olduktan sonra böyle konuşuyorlar herhalde mantıklı konuşanına rastlamak pek bir nadiren oluyor. Biraz az içsin şu Alpay, şarkıyı dnlemedim fakat Tarkan gibi bir sanatçıya laf etmesi, Şampiyonlar Ligi Kupasına, süt kupası demek gibi bir şeydir.
Olacağı bu idi ekonomi bombok, adam kayırma had safhada ve ülke çöküyor bu şarkı alenen onu dile getiriyor.. Kimse bu sondan kurtulamaz..
bence şu şarkıcıları artık bi salın abi bu ne ya bu kadar değer vermeyin şunlara aaa
muhalif olanların kümes bile yönetemeyeceği düşüncesine katılıyorum ama orada haklı
şimdi yiğidi öldür hakkını yeme :)))
Şarkı Tarkan yakışmamış olmamış geçcek ne ya berbat🤗
Teşekkür ederim 🤗
Cevap
8Cevap
Trolleşmiş bir Şarkıcı dedikleri insanın '' Mega Star '' olduğu gerçeği..
Yarası olan gocunur. Ben şarkıyı dinledim, iktidara bir gönderme yok. Ayrıca sağlık bakanı Tarkan'a teşekkür etti. O da şarkıyı covid 19 a yordu.
yarın öbürgün akp gittiğinde bu alpay özalan kaçacak delik arayacak :)
Tebrikler Tarkan tek kişilik Silivri tatili kazandın 😂
Olayi neymis bu sarkinin
Bende hiç beğenmedim sen Tarkansın yaa
KUZU KUZU VE BU GEÇÇEKDE ÇOK GÜZEL OLMUŞ AMAN İKTİDAR ŞAHSEN BANA GÖRE BOŞ SANATÇILARA SALDIRIYORLAR ADAMIN KÖTÜ NİYETİ YOK VE OLANLARI ANLATMIŞ
Komik olmuş 🤣🤣🤣🤣🤣
Dudu. 😎😎😎
Geççek geççek
Çok ağladım
Alpay boş yapmış
Muhalefet şarkılara fala bel bağlamış durumda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?