Gece yarısı, bu perşembe rastladım köprü üstünde
"Ağlama" dedim, o ağladı trabzanlardan indiğinde..
"Ağlama" dedim, o ağladı trabzanlardan indiğinde..


Bu sıralarda Teoman'ın bu şarkısını dinlemeyi çok seviyorum. O yüzden aklıma ilk gelen bu şarkısı oldu. Çookkk güzel bir şarkı..
Uyanıver gökyüzüyle sonsuzluğa unutuver hatırlatırsa ellerin aüzülsün dudaklarından yıllar boyunca, son bir nefes, acın katlanınca bana yoksun biliyorum usul usul eriyorum kararıyor gözlerim hep yorgunum
ay buuuu küçük sırlar izleyesim geldi şu an
https://www.youtube.com/embed/fcU2ykpIG00Cevap
29Cevap
Bunlar güzel günlerimiz
Mevsim rüzgarları nezaman eserse ozaman hatırlarım çocukluk rüyalarım...
Öper beni annem yanaklarımdan güzel bir rüyada sanki sevdiklerim hayattalqr hala..
Ah burada olsaaan cok güzel hala İstanbul'da sonbahar❤️
İki Yabancı...
Şebnemle olan düet aklıma geliyor
- Aşk kırıntısıyla doymaktansa, tek basima ac kalırım bu hayattaaaaaaa
Şebnemle düetleri bu şarkı değildi, iki yabancı şarkısıydı
Evet ya karıştırdım iki yabancı sarkisinida çok seviyorum
Evet bence de hem iki yabancı çok güzel, hemde aşk kırıntıları
Evet eşlik edilesi
Yani düşününce bir çok Teoman şarkısı eşlik edilesi geliyor bana
"Saçların mı ıslak yoksa ıslak mı yaşamak?" dedim.
Senin için rüzgarda hep yağmur mu var?
Sonbahar mevsimine de binaen.
https://www.youtube.com/embed/8PMtuZLEMR0Bu şarkısı.
Sorma neden niçin
Her şey yalnızlıktan
Bak bak bak bak
Güzel bir gün ölmek için
Oooo papatya yüzümün haline bak,
Benimle kim kalacak
Işıklar kapanıncaaaa
Senden çok uzaktaaa
Yaa klibi hatırladım bir kar tanesi egrir agzimda
kupa kızı sinek valesi
serseri doğdum
tabiatım böyle
İstasyon insanlarııııı, burdalar tesadüfennnn.
Iskambil, sonbahar, sevdim seni birkere, gonulcelen ama kesinlikle gonulcelen geliyo
Ceplerini yokla, aşk kırıntıları kalmış olmalı biraz...
Bunlar güzel günlerimiz
Daha beter olacak her şey
Gönül çelenk gönül çelenk, beyin naaş gönül çelenk.🤪
Kupa kızı ve sinek valesi
İstanbul'da son bahar 🍂olsun
Kupa kızı ve sinek valesi
Napim tabiatım böyle...
Bana öyle bakma..
zamparanın ölümü
Aşk kırıntısıyla doymaktansa
Bugün benim doğum günüm
Bana öyle bakma
Anlayacaklaaarrrrr
Dinlemiyorum sevmiyorum
Kupa kızı sinek valesi.
Serseri dogdum serseri olcemmm
Kupa kızı sinek valesi
Kupa kızı sinek valesi
O kupa kızıydı, sinek valesiydim bense.
Bir kar tanesi ol kon dilimin ucuna
N'apim Tabiatım Böyle
Kupa kızı sinek valesi
Sinek valesi kupa kızı
Kupa Kızı Sinek Valesi…
Sevdim seni bir kere
Sevdim seni bir kere 😊
Kupa kızı ve sinek valesi
Sevdim Seni Bir Kere.
Aşk kırıntısı
Kupa kızı
İstanbul'da sonbahar 🍂
Konserine gitmek istediğim tek kişi ♥️
Gemiler
İstanbul da sonbahar
Çoban yıldızı
N'apim tabiatım böyle.
İki yabancı ikiii yabancı birlikte amaa yalnız iki yabancıyızz
Gönülcelen
Gemiler
ruhun sarışın
İki yabancı😪
Oh papatya
O papatya
Teomani tanımıyorum ama dinlerim
Paramparça.
Gönülçelen sanırım
Sevdim seni bi kere
paramparça
İstanbul'da sonbahar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?