Son dakika haberine göre Kütahya'da, bir lise öğrencisi öğretmenini dövdü. Öğretmene beş gün 'iş göremez' raporu verildi. Öğretmenine dayak atan öğrenci ise ifadesi alındıktan sonra serbest bırakıldı. Serbest bırakılan öğrenci beş gün sonra yine görüşeceğiz dedi. Öğretmenin meslektaşları ise dayağa büyük tepki gösterdi.https://www.haberturk.com/son-dakika-ogrenciden-ogretmene-feci-darp-3346756
Kütahya'da öğretmene feci dayak! Okullarda şiddet neden artıyor sizce?
bu çocuk okusa noolacak ki. altyapısı bu işte. yaptığının yanlış olduğunu idrak edememiş bide 5 gün sonra görüşecekmiş. o müdür disiplin kurulu ne halt işe yarıyormuş. atacaklar okuldan çok niyeti varsa okumaya açıköğretimle de bitirir. şiddet dayakta moda oldu galiba. millet kurtlar vadisi moduna bi girdi o dizi sayesinde ve hala çıkamadı...
Bu tip yüz kızartıcı suçlara karışan öğrenci yahut veli kisvesi altındaki edepsizlerin siciline suçları işlemeli, kanu sektöründe görev yapamamalılar ve toplumsal anlamda da tavır görmeliler. Bugün birine yapılan yarın başkasına neden yapılmasın? Ceza ve yaptırım olmaması yüzünden kalkıp o edepsiz "yine görüşeceğiz" diyebilmektedir, yazıklar olsun emeği geçenlere...
Işte ülkeyi bu duruma getirdiler.. Din, din, imam , iman diye ahlaki sıfırladılar.. Işe yaramayan ne kadar popo yağlayıcı dergah köpeği varsa ipini kopardi ne saygı kaldı ne sevgi.. Bunlar iyi günler bu devam ederse sokakta topluca kızlarıda dövmeye başlarlar..
Öğrencinin eline sağlık... Geçmişte öğretmen şiddeti çok yaşamış birisi olarak teşekkürlerimi sunuyorum. Kimse öğretmeni, doktoru,.. vs arkası güçlü bir memuru kolay kolay dovmez. Illa ki bir şey olmuş, canına tak etmistir. Bu tarz haberler hep tek yanlı algi oluşturmak için hazırlanıyor. Hayatin icinde olup, pratigini yaşayan insanlar elbette tahmin ederler neler yasanmis olabileceğini.
Eğitim hayatı boyunca hiçbir öğrencisini dövmediyse hocaya yazık olmuş ama zamanında öğrenci dövdüyse iyi olmuş
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bazı öğretmenler çok gereksiz ama dövmek ayıp milli sporcuyum ingilizce hocam canım demişti bana sınıfta kalkıp sırayı kafasına geçirmemek için zor durmuştum
Bizim lise de ne dayaklık * vardı. Zor sabrediyordum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
İfadesi alınınca serbest bırakıldıysa büyük ihtimal öğretmen birini t*ciz ettiği içindir ama bilen vars anedenini söyleyebilir mi? Not:bizim okulda (orta okul) beden hocası kız öğrencileri hareket gösteren diye elliyordu ve odasında m*sturbasyon yapıyordu. Tüm 8. Sınıflar toplanıp dövdüler hocayı mezun oldunca.