Ekmek 1 Şubat 'tan itibaren 4 TL olacak. Bu zamlardan nerelere sığınacağız biz ya?

Delirmeme az kaldı, 1 tane ekmek nasıl 4 lira olabilir ya? İnsanlar sadece ekmeğe çalışsa ayın sonunu getiremeyecek bu gidişle yazıklar olsun be! 1 Ekmek dediğin 1 lira olur kitapsızlar!
Şubat başından itibaren 1 ekmek 4 TL olacak? Sizin alım gücünüz ne durumda?
Ekmek 1  Şubat tan itibaren 4 TL olacak. Bu zamlardan nerelere sığınacağız biz ya?
Ekmek 1 Şubat 'tan itibaren 4 TL olacak. Bu zamlardan nerelere sığınacağız biz ya?
Cevapla