Elektrik faturalarının bu kadar yükselmesinde halkında suçu yok mu?

1500 lira elektrik mi olur ya kusura bakmayın da bu durumda halkın da suçu var nüfus değişik şekilde artmaya devam ediyor ve aynı dehşet şekilde elektrik yiyoruz nüfusa yetmiyor nükleer enerji yapılacaktı halk kıyameti kopardı patlayacak edecek diye i İran'ın Yunanistan'ın bütün komşularımız var patlarsa aynı hasarı biz de yaşarız jeotermal su buharı ile elektrik üretmeye çalışıyorlar O zaman da yok çevreyi kuruttunuz koktunuz havayı kuruttunuz diye bir kıyamet kopuyor nasıl üretecek bu adam elektriği merak ediyorum söyler misiniz güneş enerjisi rüzgar enerjisi demeyin onlar devede kulak yetmeyeceğini siz de biliyorsunuz
Güncellemeler
+1 yıl
Bunun AK parti ile bilmem ne ile ilgisi yok elektrik nüfusa yetmiyor zamanında nükleer enerjiye kıyamet kopardınız eşek gibi ödeye şimdi
Elektrik faturalarının bu kadar yükselmesinde halkında suçu yok mu?
Cevapla