AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
sonuna kadar katılıyorum dini degerlere gorgusuzluktur bu musluman bır ulkede herkes herkesın gorusune saygı duyacak hakaret etmeyecek inanmamak senin kararın ama hakaret etmek olmaz
Bakara makaralara ödül verdiniz mi ki burada bir hakarette yok.
@Takatukacııı sizin gibilere göre bunlar normal ve hakaret yoktur bıze gore degıl
Bu konudan ayrı konuşuyorum. Aç mısınız tok musunuz işiniz var mı paranız var mı diye sormazlar ama konu dine gelince her şeyi savunurlar
Sezen Aksu’nun yaptığını doğru bulmuyorum, bu bir kesime saygısızlık niteliği taşıyor. Ama Erdoğan’ın açıklaması da çok çirkin bence. Ayrıca bu tür açıklamalar çok kışkırtmaya meyilli oluyor. Sağ sol kesimi birbirine düşürmek çok çok tehlikeli.
Arkadaş hz Adem sağın inanci değeri de solun inanci değeri değil mi sacmalamayin tarafinizdaki biri yanlış bir şey yaptığında yanlış yaptı demeyi bilmiyorsunuz.
“Sezen Aksu’nun yaptığını doğru bulmuyorum” demişim cümlenin başında. Konuşmak için konuşmadan önce okuyun.
Konuşmak için konuşmuyorum sizin düşünceniz yanlış sağı solu birbirine dusurmydiyorsunuz sağ sol mu var inançlı insanlar sagdada soldada olsa bu küstahligi kabul etmezler ben sol görüşlü olup bu küstahligi kabul ediyorsam inancımı gözden gecirmeliyim demektir. Akp ne dese sol görüş tam zittini savunmak zorunda mı belki adam doğru söylüyor ki zaten doğru söylüyor kimin haddine inanclarimiza hakaret etmek.
Eğriye eğri doğruya doğru demeyi öğrenmelisiniz bence. Bizim savundugumuz ne dese ne yapsa doğrudur diyorsanız zaten sizlerin hiç bir degeriniz de yoktur inancinizda yoktur kendinizede sayginiz yoktur.
Atatürk’e ayyaş diyenlerin de dilleri koparılmalı
İyi demiş öyle bir niyeti olmasa çıkar iki cümle açıklama yapardı hayvanlık yapmayın saygınız olsun insanların inancına
Kssklslsl Sezen Aksu’yu ülkeden atmadıkları kaldı ksksks sahte sıusluöamlar
Erdoğan boş konuşmasını çok sever
Merak ettim yıllar geçmiş çıkan şarkının sözleri şimdi neden gümdem oluyor ciddiyim? Tasnif ettiğim bir şey değil ama, neden şimdi? 🤔
Başka bir ülkede olsa dava açılır bu size ama bizde yargı yokki
Bu söylemiş olduğu sözlerle inşallah belasını bulur
kendisinin elini ayağını kırılacak çok yakında bakalım uçağa atlayıp pis canını kurtarabilecek mi
Doğru söylemiş. Kimsenin kutsalına hakaret edemez kimse.
Cambaza bak...5 yıl önceki şarkı.. Gündem değiştirmek.
Artık ne söylersen eleştirirsen hakaret sınıfına giriyor. İnsan hakkını arayamayacak duruma geldi.
Ağzına sağlık 👏👏 Kimse kimsenin dini değerlerine, kişilerine dil uzatamaz...
Sanatçılar hakkında bu tür yorumlara çok kızıyorum. Kimse reisle aynı düşüncede olmak zorunda değil.
Yok tabiki neden olsun, biz kimsenin dini ne saldırıyormuyuz istemiyorsa örksin gitsin pislik kadın
Ne güzel demiş Kemal Sunal Ha hadi ordan lan😂😂😂😂😂
Kendini hitler saniyor belli ki.
Cahil demiş, bu hakaret değil görüştür bence. Fazla abartıldı diye düşünüyorum, bence çok kötü bir niyetle de söylemedi.
Ha sezen aksu ha resimdeki şahıs biri mor biri kahverengi
Ya bi yürü git be. Adam doğru söylemiş destekliyorum kesinlikle bu konuda. Hala kışkırtma bilmem ne defolun Bi
Buna benzer bir durumda başka bir kişi ise büyükelçi olarak atandı. Karam karıştı şimdi.
Adı sanı duyulmamış kişilerin yorumları beni bağlamaz
Yine bir dini kullanma çabalafı
Çabaları*
evet tamamen bu.
Reis yine doğru söylemiş.. sezen saçmaladı artık
Öf git artık sıktın fetonun karı.
Ateistlere dinsizlere laf atan çakmaa müslümanların dilinide biz kopartalım o zaman😒
Sus kız münafık seni
@ManyakBaron31 kes
Dilini kopartırım ensest çocukları
Kesilmişi var lazım sa
Belli kimin ensest olduğu mikrop
@ManyakBaron31 adeöden havvadan geliyoruz diyem sizsiniz gayette ensest çocuğu oluyorsunuz kardeşin kardeşe hallenmesini bile normalleştirmissiniz mikropsunuz.
Git de bi oku canımsın sen nerden geliyorsun sanki uzaydan ya da yumurtadan çıkmadığına göre
@ManyakBaron31 okumasam senin gibi olurdum.
Okuduğundan dini ni inkar ediyorsun işte, kim islam dini den başka bir din ararsa bilsin ki bu ondan asla kabul edilmeyecektir be ahirette hüsran olanlardan olacaktır. Onlar için içi ateş 🔥 doku cehenmemi hazırladık, kimde Allah ve Resul’üne itaat ederse Cennette altlarından nehirler akan köşklerde oturacaklardır. Allah katında tek din İSLAM dır
@ManyakBaron31 ıydurulmuş tüm dinleri reddediyorum ensest ailesi havva ile ademin hayatınıda reddediyorum kapiş
Ateşin bol o zaman
@ManyakBaron31 dinlere inanmayan birine bunu söylemek akılsızım demenin diğer yolu 😏
Evet bir akılsız varsa o da sensin iste
@ManyakBaron31 ensest toplumu olduğunu kabul etmemekden belli oluyor amca
Ne geri sin ya, sen sanki uzaylısın, nerden geldin 😜😀😀😀😀 gülüyorum sana sadece
Rte ilk önce kendi dilini koparmakla başlamalı
Bazı insanlara haddini bildirmek gerekiyor.
Her zamanki gibi: hadsiz.
Bazen sinirden ağlamak istersin
Cumhurbaşkanı mı mafya babası mı belli değil. Eğer bir suç varsa kanun gereğince işlem yaparsın yasalar size tehdit hakkı vermiyor. .
gündemi değiştirmek için..
Gereksiz insan, keşke senin biyerlerin kopsa
Başkanım çok yoruluyorsunuz, emekli olun dinlenin.
Adam haklı dağılın teprik ediyorum reisi
Reis ne demişse doğrudur 🥰🥰
Onca şey varken kendilerine bunu dert ettiler
Hakaretten sikayetci olup hakaret etmek de..
Erdoğan beyi sevmem ama bu konuda haklı bence.
o kadar suclunun cezasini verdilerde
sezeni elestirenlerin sezen kadar bilgisi var mi acaba tip ki Atatürk u elestirenlerin
Gelsin koparsın hadi bekliyorum. d
Sa*ak İslamın savunucusu olduğunu zannediyor
off harbiden imdat ya
@manicdepresific Ya bizi mal yerine koyuyorlar gerçek gündemleri unutturmaya çalışıyorlar 3 gün sanayi elektriği kesilecek bu ülkede asıl bu konuşulmalı
millet açlıktan intihar ediyor bu adamlar sezen aksunun şarkı sözüyle insanları dinle kandırmaya çalışıyor acınacak haldeyiz...
@manicdepresific Ben fakir değilim babam da AKP'li zaten ama aralarında bir çıkar ilişkisi var o yüzden AKP'li sa*ak olduğundan değil bazıları cidden körü körüne DKKJAKJAS
ay elime firsat gecse bende akp ye üye olurum caktirma ama oy vermem asla QGQUSHHQGSHAA
@manicdepresific Babam müteahhit ilk AKP'lilerden o zaman bu işe başlamış adam doğduğu ilçede beş parasızken gittikçe her yeri ele geçirmiş borç falan veriyor herkese ilk başta biraz kızıyordum herkesin babası mühendis , doktor benimki lise mezunu cahil bir adam ama zeki tabi AKP olmasa bunları yapamazdık reis geçen ramazanda babamın bayramını bile kutladı düşün artık aralarında muhabbet bile var SJKSKASKKAS
yaa ne oha babami akp uyesi yapiyorum hemen...
@manicdepresific bir dahaki seçime giderler CHP'ye üye ol bence
ona zaten uyeyiz 😅
@manicdepresific Biraz sabredin meyvesini yersin babam için sorun yok CHP gelirse onunla da iyi ilişkiler kurar sıkıntı yok DSKJJKDSJKDSJKDS
Haklı. Sonuna kadar katılıyorum söylediklerine.
saygi duyalim birbirimize hayat daha guzel boyle.
euheuehue bazen bayiliyorum bu adama
Onun dilinide evet yapalım evet ondan
Kız mersinli naber snd
İmanın varsa rahatsız olmak zorundasın!
Noldu lan kim kime ne demis haberim yoq
Kiz sen nasıl bilmezsin 😱😱😱😱
Bu konuda doğru demiş
ben sadece gülüyorum,
Kutuplaştırma bence. Bu hep vardı
Şu konuyu atlasak artık sıkmaya başladi
Doğru demiş. Koarmak gerek gerektiği yerde.
Cok dogru demiş. Az bile dedigini düşünüyorum.
Ben sezen aksudan yanayım..
Kökünden kopartsınlar
Abartılıyor
Kendisi de okkanın altına yatacak az kaldı.
😂😂😂
Az bile söylemiş.