AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
Ben yaptım kurtuldum. 55 bine kendime sertifika alırdım evi sertifika ile doldururdum.
Askerlik yapmayan erkek mi 😏
şükür aklı başında biri 🤗
Ne yanii askerlik yapınca ERKEK mi olunuyor (12 ay askerliğimi yaptım)
Askerlik yapmayan erkek mi olur manasinda dedim vatani bir gorev oldugunu dusunuyorm 😒
Askere gidenlerin dağa çıkıp çatıştığını sandığın için öyle dusunuyosun bence. Evet askerlik yapmayan erkek bal gibi olur. Askere gitmiş biri olarak söylüyorum iyi ki askerliğimi yaptım son derece gurur duyuyorum. Ama bedelli yapanlara laf atanları anlamıyorum. Asker ocağında peygamber devreler arası zorbalık yeni gelen askeri kucumseme devrecilik de yapiliyor. Benim gözümde bedelli askerlik yapıp askere gitmeyen kişi, askerde devrecilik zorbalık yapan isterse 48 ay askerlik yapmış birinden daha çok vatana Hayri dokunmuştur. gorevini layıkıyla yapan askerlerimiz zaten bedelli yapanlara laf atmaz sadece vatani görevini şerefli bir şekilde yapıp askerliğini bitirir.
Benim gorusum bu tesekkurler
İşte bu yüzden gelisemiyoruz 😂
Uzatmak istemiyorm 😒
Anlıyorum
her türk asker doğar ! ne bedellisi be
Bence bedelli askerlik yapıp yapmamak zaten o ay içinde insan daha fazlasını kazanacaksa gitmiyora dönüşmüştü. Ne diyeyim o yüzden bence bundansa gönüllülüğe dayanması daha mantıklı. 🤷🏼♀️
üstüne biraz daha koyup yurtdışına çıkıcam ben :D
Hakkı 250.000tl dir bence
Adı üstünde, bedelli...
Bunun çözümü var, parayı ödemesin normal yapsın
Bedellı askerlık yapan vatanha@nıdır erkek demem oylesıne oylesıne nonos derız bız
Helal beee. Ama bazen daha doğru bedelli olmak
Bedelli askerlik yapan vatan haini mıdır? Puahahhahahaha. Yobazlıgin bu kadarı. Ne oluyor şimdi askerde tuvalet temizleyince erkek mi oluyorsun?
Oglan cocukları yorumuma dolusmasın
Sözün bana değildir inşallah
Puahahhahahaha, benimle tartışacak ne siyasi ne de ülke yönetimi hakkında hiçbir bilgin yok. Şimdi de gelmiş oğlan felan demişsin. Evet askerde ayak işleri temizlik felan yapınca erkek oluyormuşuz bunu da senden öğrendik.
Puahah dıyen birini hiç umursamıyorum biliyor musun asla 20 yas olgunluguna sahıp degılsın ergenler gıbı kendını kantlama pesındesın kım ne yapsın senın tarih sıyası bılgılerını? Alakasız sekılde sunu yaparım bunu bilirim dıyorsun asla kulvarım degılsın üzgünüm yazdığın seylerı bı yerden sonra okumadım bile çünkü daha olgunlasmıs kafa yapısı yok belli kendını kanıtlamana gerek yok lütfen kendi türlerin ile sidik yarıştır
Çünkü senin gibi cahil ve geri kalmış birisine ancak "puhahahah" diyerek yanıt verilir. Düzgün birisi olsaydın bende ona göre cevap verirdim. 20 yaş olgunluğu felan demiş la beni ne kadar tanıyorsun da yorum yapıyorsun? O zaman bende sana bu tavırlarından yola çıkarak başka yakıştırmalar yapsam hoşuna gider mi? İstersen deneyelim benim bu konudaki kabiliyetim iyi. Ve kulvarım felan değilsin demişsin senle zaten ayrı kulvarda olamayız. Sen ancak vatan millet edebiyatı yapan maço takılan tipler ile muhatap olursun benim gibi senden 5 gömlek üstün adamla işin yok.
En büyük cahiller insanlara laf Atacam salça olacam dıye cahıl dıyen ınsanlardır😎
Ouyyyy yobazdan racon
İnsanlara laf atanlar insanlara cahil ya da Yobaz diyenler aslında en büyük cahiller yobazlardır senin kara cahil olduğun kesin o yüzden umrumda bile değilsin şu an anlamadığım tek şey karine karıyı takımadik ama karete da zaten sokağa merhaba faik ama yani ama yani
Yobaz ve cahilsin çünkü, sana o yüzden geldim laf anlatmaya çalışıyorum. Ama boşa uğraşıyorum böyle hastalıklı bir kafadaki insana hiçbir şey öğretemezsin
Ben laf anlatamazsın çünkü sen aslında yabancı bir dil konuşuyorsun sen aklındaki bana akıl vereceksin böyle cahil deyyus hak bilmez ergen işi kumaraca iyiyim gari Kayseri
?
ben bedelli askerliye karşıyım
Saçma 2020 de 30 bin di en son
Parasızlık neler yaptırıyor şu adamlara…
Tsk bile dolarla çalışıyor awq
6 ay için çok fazla bu miktar
Kadınlar da askerlik yapmalı
Hey maşallah.. bayağı sağlammış
19 yaşında askere gittim yapsınlar zahmet olucakta
Çok şükür görevimizi yaptık geldik diyorum
İsterse 100 olsun gene de değer, verin kurtulun
Parası olan verir askerlik kalmadı artık
Sadece zenginler gitsin diye
Diğer her şeye gelen zamlardan sonra normal geldi.
Zenginler için no problem. 😁
maası 10 bin olan kacırmasın gitsin
6 ay askerlik daha makul gibi
Gülersem çarpılırım artık
55 bin birik para fazla
39bin küsür liraya hallettim ben
Az bile askerliğin bedeli bu kadar düşük olmamalı
Aslinda tamamen kaldirmak lazim askerligi.
Çok şükür bin şükür kadınım
Ben bedelli yapana kadar 100 bin olur herhalde
Keşke 100 bin olsa diyorum
Askerlik yapmayacağım için düşünmeme gerek yok 😅😅
Devlet nerden para alacağını şaşırdı iyice acık var ya da yemek için bekleyenler var
İyi bulduk. Bizim gidecegimiz zaman 80 bin TL olur
adam gibi askere gidin bedelli nedir ya :D
Zamanında iyi ki 34 bine yapmısım
155 bin olması lazım, hatta 255 daha iyi
Banene erkekler düşünsün
bi ara 8 bin tl ye kadsr dğşmüştü galiba
Ben yaptım 6 ay vakit çabuk geçiyor valla
Devlet para kazanıyor
5 ay için 55 bin yani ne denilebilir ki
Fiyatı yorumlamıcam çünkü zaten para vererek askerlik yapmış kabul edilmesi anlamsız. İster 5 tl olsun ister 5 milyon tl. Saçmalık
Ayçiçek yağı ile kıyaslarsak iyi🤪
Askerlik yapmayın adam değildir
Katılıyorum! Altı üstü altı ay sürecek şey için kaç takla atacaklarını şaşırmışlar.
Askere giden herkes adam mı boş yorum 😂
2 yıl önce 15 bin liraya yapmıştım.
Gidin yapın mk
1m olsun isterse vatan borcu
Asker kaçağıyım hiç gitme yede niyetim yok
Parayla askerlik zaten başlı başına saçma
Kanka rakam değil sayı
Ucuz.
Neresi ucuz?
Bu ekonomide ucuz.
Babanın atarsa 98 xd
Çok para, 6 ay askerlik yapmak daha mantıklı
Bo hesap gizli bir hesap dir
2 sene sonra 100 bin
Askere gitmeye korkanlar düşünsün
Bence az bile
Bence normal.