Aralık sonunda korona oldum, şimdi karantina süresi kısaltıldı. Beni kapsar mı?

Ben 29.12.2021 de covid pozitif çıktım ve çalıştığım için rapor sürem de 11.01.2022 de bitiyor diye işlendi. Şimdi karantina süresi düşürüldü izolasyon sürem hes den kaldırıldı ama raporum var hala. Test yaptırdıktan sonra negatif çıksam raporum düşecek mi yoksa işe gittiğim günleri iş yeri ödemeyecek devlet mi ödeyecek anlamadım koca bir boşluk
Aralık sonunda korona oldum, şimdi karantina süresi kısaltıldı. Beni kapsar mı?
Cevapla