Üni bitti kpss önlisans a giricem 14 ay var Galiba bir kaç ay işe girsemmi?

Paraya ihtiyacım var dışarda dersaneye falan gidemicem daha kitap bile alamadım kitabı geç kişisel ihtiyaçlarımı bile... Ben evde kendi başına not çıkarıp video izleyerek daha iyi anlayan biriyim ama evde olunca da depresyona giriyorum hemen yalnızlıktan yakın arkadaşım da yok bir kaç arkadaşım var ara ara buluştuğum (yılda birkaç kere) dışarı çıkmak bana iyi gelir ama maddi durum sıkıntılı biraz anksiyete de var yeni yerlere girerken heycanlaniyodjm bu yüzden işe de nasıl gireceğimi biomiyorum sizce bir şekilde hemen evde video izleyerek kpsss ye mi başlasam ya da ne yapsam acaba

Üni bitti kpss önlisans a giricem 14 ay var Galiba bir kaç ay işe girsemmi?
Cevapla