Yeni ise girmeme ragmen ilk ay isssizlik maasini yine de alabilir miyim?

Öncelikle günaydın 🙂

Kasımın 30 unda işten çıktım, işsizlik maaşına başvuru yaptım, onaylandı ocağın beşinde alabilirsiniz dendi. Fakat ben ocağın 2 sinde işe başladım. Yine de bu maaşı bir aylıkta olsa alabilir miyim?

Güncellemeler
5 ay
170 i aradım bir aylık kısmı alabiliyormuşum. İşe girdikten 15 gün sonraya kadar işe girdiğimi işkur bildirmem gerekliymiş, onu da sonra bildircem. Yarın alacağım para sorun olmaz dedi temsilci bir aylık alabilirsiniz dedi. Cevap veren herkese teşekkür ediyorum 🌸
Yeni ise girmeme ragmen ilk ay isssizlik maasini yine de alabilir miyim?
Cevapla