



Aslında güzel birsey gibi görünse de hem konu güvenlik olduğu için doğru değil gibi hemde düşünsene Rte metroda görsek hem şaşkınlık hem bir gülme gelir insanlara, ayrıca millet sıraya girer adamın tepesinde nefes aldırmazlar ki ne kitap okumasi, siz yine de reelde kalın. Herkes olması gerektigi yerde olsun tabi bizimki de aşırı, etten duvarla adım atmak...☺
bak bu adam reisi kıskanıyordur :D ve hayat normale dönmüş toplu taşımada maske bile yok :D siyasal islam uyuşturucudan beter zararları vardır. bakalım müslüman kesilenler ne zaman anlayacak
maske zorunlulugun destekleyenler yalniz genelde sol kesim
algılara göre hareket ediyorlar :) maske madem koruyorsa maske takmayandan neden korkuyosun dimi ama :D
bende anlamiyorum bu tipleri
bende :)
Cevap
12Cevap
Kafasız bunlar milletin vergisiyle kendine 50 tane maybach almak varken metro neymiş
Bizimki binerse metroyu kapatır.. işte asalet Budur adamlık budur
Bizim ki 10000 korumayla geziyor sokakta. Korku adama neler yaptırıyor
onlarda normal bir durum..
çünkü demokrasi var, saygı var..
Demek ki çok fakir bir ülke. Itibarlari da yerlerde zavallıların.
onların içerde ve dışarda düşmanları yok. çünkü ülkeleri Almanya hakimiyeti altında.
ola bilir oda insan sonuçta değişiklik yapmak sıradan insan olmak istemiş ne güzel taktir edilecek bir hareket
Konformist görgüsüz değiller.
Ben Cumhurbaşkanı olsam ek iş olarak bakkal işletirdim
Bizimki de konvoyda popo gezdirsin
Wow hastasıyım böyle kral adamların
Gayet normal
saçmalık
gerçek başkan...
Avusturya'lıların maskeden haberi yokmu?
Normal bu
Ben görmedim
Jekwkdjw Avusturya da yasiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?