İstanbul’a gelip metrobüse binen İsveç vatandaşının metrobüs psikolojisini bozmuş ve destek almaya başlamış. Sizce hakılı mı?

32 Yaşında ki İsveç vatandaşı T. F geçtiğimiz günlerde turist olarak İstanbul’a geldi. Tatilinin 3. gününde metrobüse binen İsveç vatandaşı psikolojisinin bozulduğu için Türkiye tatilini yarıda kesip ülkesine geri döndü.

T. F doktoruna ” İstanbul çok güzel bir şehir ancak İstanbul’da yaşayanlar çok mutsuz bunu metrobüse bindiğimde farkettim ayrıca metrobüste benimle birlikte yolculuk yapan yüzlerce kişi olmasına rağmen herkesin suratı asık kimse gülmüyor bu mutsuzluk ve bu kalabalık beni çok üzdü” dedi.

İstanbul’a gelip metrobüse binen İsveç vatandaşının metrobüs psikolojisini bozmuş ve destek almaya başlamış. Sizce hakılı mı?
İstanbul’a gelip metrobüse binen İsveç vatandaşının metrobüs psikolojisini bozmuş ve destek almaya başlamış. Sizce hakılı mı?
Cevapla