



Parfüm kullanıyorum da otobüste sıkacak değilim o kadar insan içinde, astım olanı var, rahatsız olanı var yani bu saygısızlık olur. O kadar sıkma dedikleri halde sıkması resmen kaşınmasının göstergesi.
Yahu vallahi zeka düşüklüğü bu başka bir şey değil. Millete karşı yapılan inat zeka düşüklüğü. Sık evinde dışarda sık. Polis bile uyardığı halde halen sıkıyorsan o dayağı hak edersin. Gün geçmiyor yeni bir şey olmasın allahım yarabbim
Traş losyonu dışında yalnız limon kolonyası kullanılırım. Gerçöekten de otobüslerde parfüm sıkılacak çok kokmuş kişiler oluyor.
Parfüm yasak lafına takıldım. Kim koyuyor bu yasakları. O zaman ter kokmak da yasak. Hatta toplumdan men edilmeli bak oturduğum yerden mabadımdan yasak uydurdum bile. Mİllet şuursuzlaştıkça şuursuzlaşıyor
Cevap
14Cevap
Kapalı kamusal alanda parfüm sikilmaz. Bu durum insanlarda alerjik reaksiyona ve dolayısıyla ölümcül sonuçlara dahi neden olabilir.
İşte herşeye rağmen cehalette, saygısızlıkta ve abtallikta ısrar edenler için "DAYAK CENNETTEN ÇIKMIŞTIR" .
İyi de otobüse binmeden önce sıksa idi ya yolculuk yaparken niye sıkıyor... Onu anlamadım uyarmışlar kendi kasinmis
bazıları da inatla dayak yemek için uğraşıyo. millet daracık havasız otobüste rahatsız oluyo demekki bide maske var hiç hava alamıyo. inince açık havada istersen dans ede ede sık. o da ayrı bir cinsmiş...
Gerçekten sırf parfüm sıktı diye bir insanı dövüyorlarsa gerçekten o kişilerin psikolojik tedavi görmesi lazım ama eğer orada taciz edilen biri olsaydı bakalım aynı tepkiyi gösterirler miydi
Sıkıp binebilir ama otobüste çıkarıp sıkmak yanlış. Herkesin akciğer kapasitesi bir değil sonuçta.
Ulan Ülkenin Harbi Dengesi Bozuldu Parfüm sıktı diye insana dayak atmak nasıl bi şerefsiz Ulan madem rahatsız oldun sg in otobüsten keşke halk bu ite de dayak atsaydi
Cahil bir kesimde yaşıyoruz kabul ama olayda başka giz var yani sıkma dedikçe diretmesin den halen sıkmaya devam etmesin den sanırım demorize olup sinirden dönmüşler sanırım
Evden çıkmadan evde, iş yerinde işe vardıktan sonra kimseler yokken odamda sıkarım. Toplu taşıma araçlarında asla sıkmam.
Yani bende karşıyım otobüste parfüm sıkılmasina sonuçta toplu taşıma aracı insanları rahatsız edebilir
Kaldi birinin astimi veya rahatsizligi olabilir yani
Kesinlikle
Migren çıkabilir sıkma demişler. kendi kasınmış
Sigaramdan rahatsızlarsa ben de parfümlerden rahatsızım.😎
les gibi ter kokmakta yasak o zaman neden deodorant yok gibi davraniyorsunuz
Parfüm sıkmak kadar doğal ne var millet valla iyi değil kafalar uçuyor
Bu cidden gerçek mi? Okurken hem güldüm hem üzüldüm insanların bu hale gelmesine...
Bir de şu açıdan bakalım. Pahalı bir şey olsa bu kadar sıkmazdı
ben doğallıktan yanayim parfüm kullanmam iyi yapmis dovmus iyi ki
Kaliteli parfümler için Kaliteli parfümler için sayfamıza bakabilirsiniz...
Dışarda sıksana oğlum
Kafa yokki
Bu millet hiç mi akıllanmaz ya!
Neyse bugünde iyi güldük 😂
hahahah:D
Harbi mi yaa
🤣🤣 millet kafayi siyirmis bee
Medeniyetin bu millete gelmesine daha çok var.
Terbiye aileden başlar
Ne cahil bi ulkede yaşıyoruz arkadaş ya.
Millet kafayı yemiş
Saka gibiler
O kasinmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?