Afyonkarahisar Belediye Başkanı, "15 yıl önce çok zengin petrol bulduk" dedi! Sizce petrolümüz var mı?

Afyonkarahisar Belediye Başkanı dün ilginç bir açıklama yaparak, on beş yıl önce Şuhut’un Kayabelen Köyü’nde gravite değeri çok yüksek petrol bulunduğunu, bu petrolün üzerinin betonla kapatıldığını, petrolü çıkarmak için ise 2023 yılını beklediklerini söyledi.
Afyonkarahisar Belediye Başkanı, 15 yıl önce çok zengin petrol bulduk dedi! Sizce petrolümüz var mı?
https://www.medyablok.org/haber/afyonkarahisar-belediye-baskani-15-yil-once-petrolu-bulduk-ustunu-25-tonluk-betonla-kapattik-8670
Afyonkarahisar Belediye Başkanı, "15 yıl önce çok zengin petrol bulduk" dedi! Sizce petrolümüz var mı?
Cevapla