Gelişimin önünün bu denli kapatıldığı ve insanların göz göre göre bu denli kandırıldığı ve hiç kimsenin çıt sesini bile çıkarmadan seçimlerde eşit şartlarda oy kullanacağını sandığı bir ülke, bir sistem daha görmedim. Her geçen gün hayretler içerisinde izliyoruz sonumuzu 😄bu daha ilginç
Ee sormazlar mı adama; 15 yıl önce bu kadar kaliteli bir petrol bulduysanız neden üstünü betonla kapattınız ve neden açmak için illa 2023 tarihini bekliyorsunuz? Yani, tam bir ahmaklık, saçmalık, budalalık, embesillik ve nice aşağılanma ifadesi taşıyan açıklama olmuş.
Var; ama sondaj ve işlenme maliyetleri yüksek diye çıkarmadıklarını tahmin ediyorum. Ülkemizdeki petrolün diğer petrollere göre biraz katı olduğu söylentisi duymuştum ama emin değilim.
25 yilonce bizim koyde bile bulundu ustune sontaj atilip kapatildi ve beton dokulup isaretlendi ustune toprak la geri kapattilar gormesem inanmam :) adana da bu alay ve tam 8 kuyu acilmisdi her yerde var ama cikaramiyoruz iste zamani var sozde anlasma bitecek bakalim bitince kim zevgin olacak sanki bize faydasi olacak gene calismaya demam edecez
La Fontaine den masallar bunların anlattıkları yanında süper mantıklı kalıyor ama suç bunlarda değil, bunları yönetici seçen sanırım 30-40 iq li halkta
Pek çok yerde var deniyor ama o petrolü çıkarmak için yapılan harcama çıkan petrole degmeyecekse çıkarmanın mantığı yok... sadece bulduk var diye seviniriz o kadar.. o da bir çeşit yatırım sonuçta
Petrol zaten var ama çıkarma maliyetleri satın almadan yüksek olunca tercih edilmiyor. Yeterince derin kazarsam benim arsamın altında bile çıkar ama buradan çekirdeğe kadar yolum var. :D
Petrol buluyorsun onun üstünü betonla kapatıyorsun ve 2023'e kadar bekletiyorsun çıkartmak için. Ve bunu bunca yıl saklıyorsun öyle mi? Adama kıçıyla gülerler