Bebek cinayetleri artıyor ve hala idam yok ülkenin olmayan adaleti hakkındaki düşünceniz neler?

Ne bu ben anlayamıyorum. Melek ya daha onlar melek biri döver öldürür biri keser sobaya atar bakmayacaksan yapma doğurma zor mu ya? Öldürmek nedir katletmek. Ben bu ülkede de adaletin asla olduğuna inanmıyorum. Yine de Allah'ım bunun cezasını diğer dünyaya bırakmasın. İnşallah o çocuklara meleklere yasattiklarinin bin katını yaşasınlar tek dileğim bu. Siz ne düşünüyorsunuz?
Bebek cinayetleri artıyor ve hala idam yok ülkenin olmayan adaleti hakkındaki düşünceniz neler?
Cevapla