



Mimar Sinan'ın yaptığı eserlerin pek çoğunda o tarz notlar vardır... ileriki zamanlarda düşme yerinden çıkma değişmesi gereken bir durum olduğunda nasıl yapılacağı hangi malzemenin kullanılacağı yazan... belki tarz birseydir
Şehzade camii
Ulu camiden de cikmisti
Yaptığı yapının ne zaman asinacagini tahmin edip ona göre tamir için notlar bıraktığı söylenir
Öyle olabilir ama örnekleri var... ilerleyen zamanlarda ustalık eserlerinden çıkar mı ya da çıktı mı bilinmez
Bu haber beni o kadar heyecanlandırdı ki anlatamam taşın altına gizlenmiş olması yazan şeylerin baya değerli olduğu anlamına geliyor runik alfabesiyle yazılmış olması osmanlıdan veya bizanstan kalmadığını ispatlar nitelikte umarım yazılar çözülür de biz de ne yazdığını öğrenebiliriz
Arkeologlara iş çıktı yihhuu👍😅
Hemen Vatikandan bir deyyus köpek gelir onları alır gider siyonist deyyuslar açıklamayı asla istemez.. Tarsusta olanları unutmayın
.
Cevap
11Cevap
İcinde ne yazdigini bilmem icin tarih bilimci ya da arkeolog olmam lazim😀
"Bunu yazan bizanslı tosun, okuyana ko..." diyesim geldi ama herhalde onu da yaşamışlardır canım 😅
Genelde yapı ile ilgili teknik notlar olur...
Sanki daha dün yazılmış gibi durmuyor mu kağıtlar, o kadar taze ve düzgün ki
Geçmişe ait bir tarihi eser gibi durmuyor. Büyük ihtimalle sahta ya da yalan haber
Çok eski bir tarihe ait değil bunlar. Kağıtların yapısından belli. Muhtemelen kendince birşeylere inanan biri yazıp bıraktı.
Kişilere ait dilekler yazılı diye okumuştum tarihi bir değeri yokmuş.
hiçbir fikrim yok gizemli şeyleri severim ayrıca :) :)
Harika ya az bir kurcalasalar neler çıkacak demekki. Servet değerinde o kağıt şimdi
1 Ocak 2022de kiyamet kopacak yazıyor ben çevirdim mayalar yazmış bunu haha
Pilot kalem mi kullanıyorlarmış o dönemde. Gündem değişme chalenge.
genelde bu tür yazılarda nasıl mimari edildiği yazar..
Tükenmez kalemle yazılmış gibi 😂
çok iyi ya aşırı merak ettim ne yazdığını
Bir tahmin yürütmek zor, notlardaki gizemin çözülmesini merakla bekliyorum. Çok önemli şeyler çıkacak gibi.
Ben çok merak ettim ya
Ben de merak ediyorum.
Benim aşk mektuplarım
Meraklandım takip edeceğim
E hiç yıpranmamış bu :/
Kullanma kılavuzu olabilir
Cidden ilginç. Hangi dilde yazılmış?
İbranice
Kim neden koymuş
Erdoğan koymuştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?