Fırıncılar Ekmek Üretimini Durdurdu, Halk Uzun Kuyruklar Oluşturdu. Ne Olacak Böyle?

Merhabalar arkadaşlar. Dün markete ekmek almaya gittiğimde şaşkınlıktan resmen ağzım açık kaldı. Ekmek dolabı boştu ve önünde sadece bir kasa ekmek vardı. Her müşteri sınırlı sayıda ekmek alabildi.
Fırıncılar Ekmek Üretimini Durdurdu, Halk Uzun Kuyruklar Oluşturdu. Ne Olacak Böyle?
Olayın yaşandığı yer Erzurum yani memleketim. Market görevlisine sorduğumda fırıncıların, yaşanan tedarik sıkıntısı, artan maliyetler ve fiyat tarifesi almak üzere yaptıkları başvuruya olumlu bir yanıt alamadıkları için ekmek üretimini durduğunu söyledi. Üç tane ekmek zor alabildim. Konuya ilişkin detayların bulunduğu haberin linkini bırakacağım.
Asıl sorun bunun ne kadar böyle devam edeceği. Erzurum'la başlar diğer illere de sıçrar. Sadece ülkemiz değil tüm dünyada bu tarz tedarik sorunları yaşanıyor ama Erzurum Ticaret Borsası Fırıncılar Meslek Komitesi üyesi Aykut Koç'un açıklamasına göre devlet yetkilileri fiyat belirleme komisyonuna katılmıyor.
Fırıncılar Ekmek Üretimini Durdurdu, Halk Uzun Kuyruklar Oluşturdu. Ne Olacak Böyle?
Daha bir kaç gün önce ekmeğe 25 kr. zam yapılmıştı. Bu işin sonu nereye varır sizce? Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir?
Konuya ilişkin detayların yer aldığı haber için tıklayınız
Fırıncılar Ekmek Üretimini Durdurdu, Halk Uzun Kuyruklar Oluşturdu. Ne Olacak Böyle?
Cevapla