ABD'li Araştırma Şirketi Pew, hazırladığı listede; tecavüz suçu oranlarına göre Dünya'da tecavüz suçunun en az işlendiği 5 ülkeyi seçti.
İşte tecavüz oranının en düşük olduğu 5 ülke:
1. Birleşik Arap Emirlikleri 🇦🇪Tecavüz edenlerin cezasının 'idam' olduğu Birleşik Arap Emirlikleri'nde, 1 senede ortalama 3 kadın tecavüze uğruyor. Birleşik Arap Emirlikleri'nde tecavüz oranı %0.01 Dünya'da tecavüz oranının en düşük olduğu ülke Birleşik Arap Emirlikleri 🇦🇪
2. Katar 🇶🇦Tecavüz edenlerin cezasının 'idam' olduğu Katar'da, 1 senede ortalama 4 kadın tecavüze uğruyor. Katar'da tecavüz oranı %0.01 Dünya'da tecavüz oranının en düşük olduğu 2. ülke Katar 🇶🇦
3. Suudi Arabistan 🇸🇦Tecavüz edenlerin cezasının 'idam' olduğu Suudi Arabistan'da, 1 senede ortalama 6 kadın tecavüze uğruyor. Suudi Arabistan'da tecavüz oranı %0.01 Dünya'da tecavüz oranının en düşük olduğu 3. ülke Suudi Arabistan 🇸🇦
4. Kuveyt 🇰🇼Tecavüz edenlerin cezasının 'idam' olduğu Kuveyt'te, 1 senede ortalama 8 kadın tecavüze uğruyor. Kuveyt'te tecavüz oranı %0.02 Dünya'da tecavüz oranının en düşük olduğu 4. ülke Kuveyt 🇰🇼
5. Bahreyn 🇧🇭Tecavüz edenlerin cezasının 'idam' olduğu Bahreyn'de, 1 senede ortalama 9 kadın tecavüze uğruyor. Bahreyn'de tecavüz oranı %0.03 Dünya'da tecavüz oranının en düşük olduğu 5. ülke Bahreyn 🇧🇭
Türkiye ise bu araştırmada, 118 ülke arasında 89. ülke oldu! 🇹🇷💔😔
Tecavüz oranının en az olduğu 5 ülke hakkında ne düşünüyorsunuz?
çünkü bu ülkelerde şeriat var ölüm ve kesik cezaları var maldan ya da candan olmak istemeyenler öyle bir şeye kalkışmıyor bizim ülkede zaten hiçbir şey doğru değil hiç ağır ceza yoktur
Kanka… sence neden? Lütfen klasik bir cahil gibi “orda tecavüze uğrayınca söyleyemiyolar” falan deme, gayrette söylüyorlar. Birsürü Katarlı Dubaili Arabistanlı kadın YouTuber tanıyorum türkiyedekinden daha mutlular gezip tozuyorlar ha konuşabiliyolarda
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hangi konu olursa olsun hakkımı helal ettiğim 1 konu dahi yok zehir zkkım olsun!! üstte kim varsa hepside beter olsun destekleyende beter olsun
Şeriatla yönetiliyor
kanunlar katı
insanlar cesaret edemiyor
Sikine su yürüdüğünde olum bile hiç gelir girip çıkmak ister.
idam idam idam olması gereken bu 5 ülkeyede helal olsun
çünkü bu ülkelerde şeriat var ölüm ve kesik cezaları var maldan ya da candan olmak istemeyenler öyle bir şeye kalkışmıyor bizim ülkede zaten hiçbir şey doğru değil hiç ağır ceza yoktur
Müslüman değilim ama Şeriatın bazı kurallarını gerçekten seviyorum
Bizim ülkedede gelse tecavüze idam keske
Çözüm idam diyorsun yani
Bu ulkelerin ilk 5 de olma sebebini biliyormusunuz
Kanka… sence neden? Lütfen klasik bir cahil gibi “orda tecavüze uğrayınca söyleyemiyolar” falan deme, gayrette söylüyorlar. Birsürü Katarlı Dubaili Arabistanlı kadın YouTuber tanıyorum türkiyedekinden daha mutlular gezip tozuyorlar ha konuşabiliyolarda
Araplar şaşırttı
Hepside gitmek istediğim ülkeler
Erkeksiz dışarı çıkılamıyor çünkü
Demekki işe yarıyor
Ayrıca gayrette erkeksiz çıkıyolarda neyse cahile laf anlatılmaz
Türkiye şaşırtmadı
Normalde Türkiye en sonda olmalı
O kadar da değilde düşündüğümden daha ilerdeymiş
Bu mülteciler yüzünden en altta olmalıydı
Bu arada Bendn sanaa geleneee karşılk verirr misn lütfen 😎 şimdiden teşekkürler 😊👍
Yalan aw. k
İslam kanunları var
İdam şart