Çirkin olduğum için maske takmak beni rahatlatıyor ömrümün sonuna kadar maske taksam anormal mi olur?

Gerçekten ciddiyim ben 23 yaşındayım maske beni bir nebzede olsa rahatlıyor öz güvenim yok kendimi özgür hissetmiyordum maskeler hayatımıza girdiğinden beri çok rahatım
Çirkin olduğum için maske takmak beni rahatlatıyor ömrümün sonuna kadar maske taksam anormal mi olur?
Cevapla