Çirkinim diye maske ile dolaşmam gerekir mi dışarıda?
Evet insanların göz zevkini bozma
Lütfen giy yani
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yoo ben aksine portremi yaptıracağım. İbret olsun ne insanlar var diye...
giy.
Cevap
0Cevap
ne çirkini ya yok değilsindir
öyleyim
Çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır. d
bakım kurtarmıyor
Yok kese kağıdı hatta
Hayır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar