Merkez Bankası'nın sürpriz faiz indirimi sonrası döviz kurları rekor kırarken AKP Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Vedat Demiröz'den ilginç bir açıklama geldi. "Ekonomimiz çok mu kötü beyler?" diye soran Demiröz, "Allah aşkına, her evde 2-3 telefon var" dedi.
Dalga geçmek alışkanlık oldu artık.
AKP Genel Başkan yardımcısı: "Ekonomimiz çok mu kötü beyler?" Her evde 3 telefon var şükredin dedi. Ekonomiden memnun olan var mı?
Gözünüze dizine dursun diyorum başka da bir şey demiyorum. Ben bu telefonları alırken kat kat vergi veriyor muyum evet veriyorum. Elektrik kullanırken vergi veriyorum şu kullanırken vergi veriyorum. Arkadaşım ne istiyorlar bizden kuru ekmek mi kemirelim dar gerilli görünmek için tuşlu telefon mu kullanalım. Yıl olmuş 2021 hala insanların ekonomisi telefonla ölçülüyor...
Evlerde doğal gaz var yahu eskiden doğal hazmı vardı 3lektrik var elektrik mi vari heee elinde pet şişede şu var şu muu vardı eskiden yağ kuyrukları vardı tüp kuyrukları vardı hastanelerde sıra vardı yahuuu ekonomimiz tavasn şimdi uçuyoruz...
Eskiden türk lirasının değeri vardı vbe asgari ücrete kaç küçük altın alınırdı şimdi kaç küçük altın alıyor eyy akp genel başkan yardımcısı halkla dalgamı geçiyorsunuz?
Ne taktılar telefona ya telefon zorunlu bir ihtiyaç mektup devrinde mi yaşıyoruz tabii ki telefon olacak herkesin de isterse 7 8 tane olsun yaptıkları zamla telefonu bağdaştirmasinlar bunlar saçmalığın daniskası yine her lafları.
Telefon ile ekonomi olculur mu o zaman ben telefonunu satayim dolar dussun bakalim dusuyor mu saraydan para yiyerek erder meyvesini keserken konusmak yapmak kolay halkin icine cikip bunu mitingte secim gunu geldiginde konussana ya da erken secim yapsana
Ben kendi elimdeki telefonla faturalarimi kirami yiyecek içecek giyeceklerimi karsilayamiyorum herşeyi bıraktım elimdeki telefon 2 ci el 5 yıldır kullanıyorum hadi onuda bıraktım abi ben vergi veriyorsam bu ülkeye ben bir köprüden geçerken 500 lira veriyorsam 2 ci el telefon kirada yaşamak kullanmak zorunda değilim tas devrinde yaşamıyoruz cahilliğin bukadarida fazla artık
Evimizde tv, çamaşır makinası ve hatta kombi bile var... Nasıl bir lüks içinde yaşıyormuşuz da farkında değiliz. Milleti önce aptallaştır, sonra da kafana göre manipüle et. Buna da halka hizmet de. Ohh ne güzel suyundan da koy.
Herkesin elinde var telefon evet doğru tabii ki olacak kaçıncı devirde yaşıyoruz. Fakat sorun şu ki zaten insanların geneli taksitle, borçla alıyor telefonunu ben mesela elimdeki telefonu alabilmek için 1 -2 sene birikim yapmak zorunda kaldım ve hâla istediğim telefonu alabilmiş değilim. Çünkü her şey o kadar gereksiz pahalı ki bi yerden sonra insanın buna gücü yetmiyor.
o telefonları bize onlar aldı sanki bir telefon lafıdır uzamış gidiyor bu nasil bi cahiliyettir ya keske basimizdakilerin tavuk kadar akli olsaydi ona bile şükür diyecektim zihniyete gel türkiye turkiye değil komedi dram
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > AKP Genel Başkan yardımcısı: "Ekonomimiz çok mu kötü beyler?" Her evde 3 telefon var şükredin dedi. Ekonomiden memnun olan var mı?