AK Parti Genel Başkan Yardımcısı: 'Ekonomimiz çok mu kötü beyler?' diye sordu! Sizce nasıl?

Meclis toplantısında "Allah aşkına, Türkiye'de son 20 senede her eve bakın ya bir otomobil ya da 2 otomobilimiz var. Her evde 2-3 telefon var" diye konuştu.
https://www.karar.com/guncel-haberler/ak-parti-genel-baskan-yardimcisi-demiroz-ekonomimiz-cok-mu-kotu-beyler-1636915
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı: Ekonomimiz çok mu kötü beyler? diye sordu! Sizce nasıl?
İyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı: 'Ekonomimiz çok mu kötü beyler?' diye sordu! Sizce nasıl?
Cevapla