Şişli'de bir otelde konaklayan Amerikalı turist görevli çalışanları darp ederek otelin bilgisayarını kırdı. Turist bir çalışanı da sokakta sürükleyerek dövdü. Çalışan kendini dışarıya atarak kaçmaya çalıştı. Saldırgan, çalışanı sokakta da yakalayarak dövmeye devam etti. Çevredeki iş yeri çalışanlarından kavgayı ayırmak için müdahale edenler de dayaktan nasibini aldı. Ayırmaya çalışan bir esnaf, adam iki metre boylarındaydı zapt edilmiyordu diyerek isyan etti. Amerikalı turist ifadesinin alınmasından sonra serbest bırakılarak kaldığı otele geri döndü. https://haberglobal.com.tr/gundem/sislide-amerikali-turist-otel-calisanini-dovdu-adam-2-metre-boylarinda-138043
İki metre boyundaki turist otel çalışanlarını dövdü! Kavga görünce ayırıyor musunuz?
Lan etrafta da o kadar insan geçiyor bi yardım edin MK yaşlı adam tabi dayak yer Üzüldüm lan adama noldu kim bilir Zoruma gitti mi bilmem ama kesin Bizim Türk rahat durmamıştır diye düşünüyorum