Bol linç yiyebileceğim bir soru soruyorum hadi bakalım. Kılıbık mı, maço mu? Ama linçlemeden önce soruyu lütfen fazla ciddiye almayın 🥺🤪Erkekler siz de kendiniz için kadınları cevaplayabilirsiniz 😀
Yani, kılıbık veya maço olmayan, iloşki içerisinde bulunduğu birey ile eşit derecede cadaloz olan, eşinin veya sevgilisinin ev işleri ile uğraşıp kendisine yemek yapıp altını temizlemesini beklemeyen, seviyeli bir erkek/kadın makbulümdür. Geri kalanların ise kılıbık veya maço olmasının hiçbir ayrımı yoktur. Beni de ilgilendirmez.
Ben aslan terbiyecisi değilim. kimsede kimsenin velisi değil. Karşımdaki erkek benim yönlendirmemle yaşayacaksa çok yorucu. Ayrıca kendini yetiştirmiş erkeğin, kılıbık veya maço olması önemsiz. O bilir nerde nasıl davranıcağını. Asıl odur olması gereken. Bence.
İkisinin ortası dersem çok kaçamak bir yanıt olur. Bir tanesini seçecek olursam parmakta oynatılanı derdim, zaten dominant bir karakterim var karşı tarafta dediğim dedik olursa birimiz o ilişkiden sağ çıkmaz deprlfğdşdğaöxizia
Erkek ne parmakta oynatılmalı ne de masaya yumruğunu vurmalı. Herşeyin fazlası çirkin durur. Sevgi anlayış Şevkat iyi huy bunlar varsa makul erkektir. Sinirlense bile sinirle bağırıp çağırmıyorsa makul erkektir.
Linç yiyeceğin bir soru değil aksine oturaklı bir soru olmuş. Herkesin hoşlantısı ve istekleri ona göre oluyordur zaten. Karakter meselesi. Kimisi kılıbık kimisi maço. Elde edebildiğine göre. Açıkçası beni çevirecek bir kadın isterdim. Akıllı, zeki nerde ne yapması gerektiğini bilen ve canımız esince hem delirebileceğimiz hem de suskunlaşıp birbirimize aşk dolup bakıp uyuyakalabileceğimiz.
Erkek dediğin sağlam olur mert olur, bırak masaya vurmaya bir bakışıyla ne anlatmak istediğini belirtmeli, Yiğit olmalı her zaman ama her zaman söz peki karicigim olmalı shhsj
Parmakta oynatılan birini de çekemem masaya yumruk vuran birini de. Dengesi yerinde olsun mümkünse. Ilişki yaşanıyorsa kimse kimsenin sahibi değildir. Herkes saygılı ve olgun olmalı eğer olamıyorsa da ilişki yaşamamalıdır. Keyifli geceler.
Kadınlar hem parmağında oynatacağı bir erkek ister hemde pısırık olmasın ister yani kadınlar ne istediğini bilemez 😆😆 ama iki tarafında birbirine karşı saygı duymaları gerekir kimse kimseyi kırmadan dökmeden yapmalı ne yapacaksa...
Neden bir ilişkide illa bir tarafın sözünün geçmesi diğerinin susması gerektiğini düşünüyorsunuz ki. İki kişi evlenince birbirinin sahibi olmaz partneri olur.
Her şeyin yerini bilmeliyeri gelince masaya vurucak yeei gelicek peki güzelim sen nasıl istersen olucak ama bunları ne zaman yapması gerektiğiniede iyi bilicek
Karşımdaki bana saygı duyduğu sürece saygımı sevgimi merhametimi onun için herşeyi yapa bileceğimi görür saygı olmazsa hiçbir şey göremez önce karşılıklı saygı
Adı erkek bir kere sert, sert olur erkek dediğin, masaya vurdu mu ses çıkartır, canı acımaz, hatunu istediğinde omzuna atar. Centilmen ve o kadın için birçok şeyi göz alabilecek olur
Parmakta oynatılanı söylemek dogru olmaz gönülde olanı makbuldür gönlünde yer aldığın biri senin için herşeyi göze alır yeri geldiğinde sevdiği için yumruğunu da masaya vurar önemli olan hissiyat gönlünde yer etmediğin biri senin için kılını bile kıpırdatmaz:)
Fotoğraf a düştüm 😂😂😂😂😂 hem kılıbık hem maçı olacak. Son sözü hep tamam olcak. Her gün kadına gül verecek özel günleri hatırlayacak. Arada süprizler yapacak. Kahvesi de sade oldun bari 😂😂😂
Yerine göre tepkimi gösteririm yerine göre çok anlayışlı çok seven biri olurum benim gibi olan daha makbuldur Kadınlar içinse ne istediğini bilsin sadık olsun (başkalarıyla konuşmasın) yeterli
Bir bakışıyla ne istediğini anlatabilmeli tek bir bakış yetmeli kadına. Merhametli vicdanlı yerine göre davranan tatlı-sert erkek. Canım yanmalı içim titremeli...
Saygılı olanı karısına sadık saygılı ilgili davrananı makbuldür kadın da aynı şekilde kocasına davranmalı Karşılıklı sevgi saygı ve sadakat ilişkiye zarar vermex
Maço seven kadınlar heralde yönetilme ve içindeki duyduğu değersizlik, birtakım psikolojik sıkıntılardan dolayı seviyor, erkek adam kibar olur, kadını el üstünde tutar
Bence bir erkek genel olarak nazik, terbiyeli ve beyefendi olmalı. Ciddiyet nedir bilmeli, güç gösterisinde bulunmamalı. Aşırı itici oluyorlar aksi halde.