Sizce bu kadar şey yapmalarına rağmen popülasyonda halen söz sahibi olan bir iktidar, pembe gözlükleri ve kırmızı panjurlu evlerinde bunun farkına varabilirler mi? İnsanların en büyük problemi toplumda ki bazı temel taşları bu kadar yüceltmek ve değer kazandırmak. Binalar, arabalar, hükümetler ve devlet görevlileri toplumda ki belli başlı insanların bu kadar gözlerinde yüceltilerek ve değer kazandırarak oluşturduğu bir gerçek yanılgısıdır. Hiç birimiz Sayın Cumhurbaşkanının kölesi ya da askerleri değiliz. O sadece bizim oylarımızla yurt dışında ve yurt içinde bazı kararları almakla görevlendirilmiş bir memur ötesi ya da üstü yok hatta aşağısı var. Ama toplumumuzda ki bu dini kullanarak insanların öz saygısını sömürme olayı, yazmaya başlasam sabaha kadar konuşurum ama genelde bazı insanlara bazı şeyleri izah etmek zor.
-Dün akıllıydım dünyayı değiştirmek istedim. Bugün bilgeyim kendimi değiştiriyorum.
Hiç denetim yok ki. Şu saatten sonra olsa bile bir şey fark etmez sadece göz boyamak olur. Ben daha aylar önce Bimden laktozsuz süt alıyordum sürekli. Dikkat ettim fiyatlarına 1 hafta- 10 günde 4 kere zam geldi. Her şeye dolar arttı o yüzden arttı diyorlar e bakıyorsun dolar aynı hatta 3 5 kuruş düşmüş markete bakıyorsun zamlanmış. Siz asıl zammı yılbaşından sonra görün bir de.
Zabıta ne yapacak? "günlük sütü 8 den değil 5 ten sat, dana orta yağlı kuşbaşıyı 57 den değil 47 den sat, 10 liradan aşağı meyve yok hepsini 7 den sat" mı diyecek? RTE'nin ekonominin e sinden anlamadığının kanıtı. ABD, Avrupa enflasyon ortamında polisiye tedbir akıl edemiyor da o yüzden mi bütün ekonomik sistemlerini üretim üzerine kurmuşlar? Bir akıllı biz miyiz? TC, ülke değil, koskoca bir sirk çadırı... Herkes ipteki cambaza bakarken patron aşağıda alev yutan kadını düdüklüyor 🤣
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ev sahiplerinin üstüne zaten göndermeleri lazım açıkçası. Millet iyice şerefsiz oldu. 3000 TL 2+1 75 metrekare daire kirası. Ayıp ayıp. Hükümeti falan savundugumdan da değil söyleyeyim, her şeyin sorumlusu bu fotodaki şahıs zaten orası başka.
elektriğe doğal gaza, su ve ötv ve katma değer vergilerine kim zam yapıyor.. zam yapan marketlere oy vermiyeceğim bende...
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Guzelim ulkemin icinden gectiler... ak parti destekcilerine tahammul edemiyorum Bu adamin sifatini gormeye de tahammul edemiyorum. Kanallarda gorunce degistiriyorum icinin igrencligi nasılda sifatina yansimis midemi bulandiriyor o ve destekcileri!!!